2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
Als je het voor server wil gebruiken is dat toch een stuk geschikter, en dat werkt absoluut ook zonder videokaart
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Verwijderd
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
En wat bedoel je met hij start niet op? Start Windows niet op of wil hij helemaal niet aangaan?
Kan een mens ooit teveel computers hebben?
"Some graphics cards makes trouble though, if no monitor is found at the VGA connector. This can lead to different problems."
Ik heb nog nooit gehoord/meegemaakt dat een pc nie opstart zonder monitor.icemancool schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:40:
Hier staat hoe dat moet. Het heeft geloof ik ook hier ooit nog in een FAQ gestaan, maar dat kon ik zo snel niet vinden.
Die guide gaat meer over het forceren van de tv-oud op een bepaald merk/soort van laptops of computers
"Some graphics cards makes trouble though, if no monitor is found at the VGA connector. This can lead to different problems."
Verwijderd
Ik had iets specifieker moeten zijn: Ik heb nog nooit problemen gehad met de grafische kaart die in jouw pc zit, sterker: hij zit in één van mijn servers. En die doet het goed zonder monitor.DJFliX schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:47:
@ W3lta:
Kan je anders eens meer specs geven van de rest van de hardware?
[ Voor 15% gewijzigd door W3lta op 07-11-2005 20:51 ]
Die guide gaat om het emuleren van een beeldscherm (wat de TS dus wil) om een pc op te laten starten als er alleen een tv aanhangt als scherm. De dummy die beschreven word laat de video-kaart denken dat er een scherm aanhangt (nogmaals, dit is dus wat de TS wil)W3lta schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:45:
[...]
Ik heb nog nooit gehoord/meegemaakt dat een pc nie opstart zonder monitor.
Die guide gaat meer over het forceren van de tv-oud op een bepaald merk/soort van laptops of computers
Ik had ff een snelkoppeling gemaakt op bureaublad, ff poort van server veranderd, respond to ping uitgezet, en de snelkoppeling niet bijgewerkt
Voor de mensen die willen weten wat ik in mijn bureaula heb gegooid (a.k.a "server")
EpoX Mobo (typenumer komt nog, maar niet nu =P)
AMD K6-2 500 Mhz (@450 Mhz, Passive)
256 MB Ram (2x 64 MB + 1x 128 MB)
Standaard realtek 100/10Mbps ethernet (8139)
Windows XP
Video = S3 Virge DX/SX 4 MB PCI
TV/FM = Philips tunertje... retail, zonder typenummer... uit compaq mediacenter pc... maar ze gingen toch geen tv kijken op kantoor... daar zit de IR-reciever op voor afstandbediening.
HDD 4 + 4 + 10 GB (niet veel dus)
Al met al, een bakkie voor http en ftp server, en streamen van mp3's. Komt een access point in als wireless bridge (WAP54G) of als access point, en een router (SiteCom DC 207) en waarschijnlijk een portable printertje van tig jaar oud (gaat aan de DC 207 hangen) en das een canon BJ-10e