He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
{signature}
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 20:32 . Reden: Telaat :P ]
Verwijderd
Rood + zwart is 5V
Geel + Rood is 7V
Dat je het nu iig ff goed weet
(bij een gewone molex kabel, dus eigenlijk ben ik nu zinloos bezig, sorry
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 20:38 ]
Het zou handig zijn om RPM uit te lezen, maargoed lig ik niet wakker van. Vinde de temp belangrijker!
He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3000Wp PV | Ford Explorer EV Ext
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Ik heb ook een FAN welke maar 2-aderig is. De Fan controller heeft een 3-aderige aansluiting. Kan ik deze fan's aanlsuiten en dus ook bedienen met de Fan Controller?
{signature}
ik snap het helemaal. thanx, we gaan binnenkort eens lekker sleutelen
Wat mij betreft een slotje...
Kijk in het boekje van je moederbord en de fan controller als je hem binnen hebt hoe de fan headers werken (wat elke pin doet) en hoe het kabeltje nu op je mobo zit. Hoogstwaarschijnlijk gaat het om rood en zwart, maar beter safe then sorry.
{signature}
Deze hardware n00b wil graag weten hoe je dat doetVerwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:32:
De CPU Temp kan je sowieso al uitlezen, daar heb je je fan niet voor nodig
Als je de post van Black_Hawk_50 had gelezen, dan had je kunnen zien dat dit al duidelijk uitgelegd was en ik hier dus ook geen vragen meer over had.Cyclonist schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:10:
[...]
Deze hardware n00b wil graag weten hoe je dat doet
{signature}
Als je alle fans op 7Volt laat draaien maakt hij een behoorlijk zoemende toon die luider is dan mijn fans
Nou heb ik het Inmiddels vrij goed kunnen dempen met watten en elastiek maar toch....
Er schijnt ook een nieuwe revisie te zijn waarbij de fancontroller wel stil is....Alleen de winkel waar ik hem haalde wist jammer genoeg van niets
Je bent gewaarschuwd...
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
Verwijderd
Of check bij het grote assortiment van blackdog-pcs.com (m'n sponsor
http://www.blackdog-pcs.c...rt=Cat,Brand,code&search=
Want ik heb iid niet zulke goede verhalen gehoord over dat ding.
Die van Silverstone is trouwens ook megagoed. (als de / een van de beste getest door Tomshardware)
http://www.ct-systemen.nl...h=21_138&products_id=2174 (hij's lelijk
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 22:30 ]
ThnxVoutloos schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:20:
Martinvdm, Cyclonist komt dit topic juist binnenvallen voor zijn vraag.Antwoord op die vraag: wellicht staat er een goed programma op de cd die bij je moederbord zat en anders kan het altijd nog met sisoft sandra / motherboard monitor achtige programma's (is de naam van een programma, maar tevens een goede zoekterm voor andere progs
). En uiteraard kan het in je BIOS ook.
bedankt voor de tip, zal er op letten. Enig idee hoe deze revisies te zien zijn?hellolo schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:22:
Geloof me die fancontroller wil je niet![]()
Als je alle fans op 7Volt laat draaien maakt hij een behoorlijk zoemende toon die luider is dan mijn fans![]()
Nou heb ik het Inmiddels vrij goed kunnen dempen met watten en elastiek maar toch....
Er schijnt ook een nieuwe revisie te zijn waarbij de fancontroller wel stil is....Alleen de winkel waar ik hem haalde wist jammer genoeg van niets![]()
Je bent gewaarschuwd...
Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...
Verwijderd
Bij die 3ader kabeltjes idd niet.Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:36:
Geel + zwart is 12V
Rood + zwart is 5V
Geel + Rood is 7V
Dat je het nu iig ff goed weet
(bij een gewone molex kabel, dus eigenlijk ben ik nu zinloos bezig, sorry)