Hallo,
Als ik een programma wil installeren krijg ik de volgende error:
Ook voor deze map heb ik dat geprobeerd ('C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\Opstarten'), maar dat maakt voor de error niet uit. De map is voor mij in ieder geval wel toegankelijk.
Ook heb ik geprobeerd om in het register de key aan te passen:
%ALLUSERSPROFILE%\Menu Start\Programma's\Opstarten heb ik even veranderd naar
%ALLUSERSPROFILE%\test en daarbij de map test in All Users\ aangemaakt, maar dan kreeg ik eenzelfde error bij het installeren van een programma, met het aangepaste path:
Alvast dank voor een antwoord.
Als ik een programma wil installeren krijg ik de volgende error:
Een gelijksoortige error kreeg ik al eerder voor de map Documents (verder zelfde path), maar dat kon ik oplossen door in Veilige Modus de bestandspermissies aan te passen (op miraculeuze wijze veranderde toen 'Documents' in 'Gedeelde documenten').Kan geen toegang krijgen tot de netwerklocatie
%ALLUSERSPROFILE%\Menu Start\Programma's\Opstarten\.
Ook voor deze map heb ik dat geprobeerd ('C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\Opstarten'), maar dat maakt voor de error niet uit. De map is voor mij in ieder geval wel toegankelijk.
Ook heb ik geprobeerd om in het register de key aan te passen:
%ALLUSERSPROFILE%\Menu Start\Programma's\Opstarten heb ik even veranderd naar
%ALLUSERSPROFILE%\test en daarbij de map test in All Users\ aangemaakt, maar dan kreeg ik eenzelfde error bij het installeren van een programma, met het aangepaste path:
Ik weet niet goed wat ik nog meer kan proberen (zonder direct Windows opnieuw te installeren).Kan geen toegang krijgen tot de netwerklocatie
%ALLUSERSPROFILE%\test\.
Alvast dank voor een antwoord.
[ Voor 5% gewijzigd door orf op 07-11-2005 20:03 ]