Toon posts:

Ipod mini lijkt dood

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een ipod mini in bezit

Er stond dat ik de software(firmware denk ik) kon updaten. Programma gedownload en aangezet. Hij gaf een fout en toen heb ik op hetstellen gedrukt van het update programma.

Inmiddels doet de apple niet meer dan het pictogram van de netwerk adapter weergeven...??
Aangaan doet ie niet, en hij word ook niet meer herkent in windows.

Wat moet ik nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 01:34

job

Ipod al gereset?
Is je batterij nog zeker weten vol?

[ Voor 54% gewijzigd door job op 07-11-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hij heeft de update uitgevoerd en je moet nu je mini aan het stopcontact hangen om de update te voltooien. That's it.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb geen netadapter?????

wat nu?, aan de pc wil het dus niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Daedalus schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:00:
Hij heeft de update uitgevoerd en je moet nu je mini aan het stopcontact hangen om de update te voltooien. That's it.
Is totaal niet van toepassing op de nieuwere iPods en mini.

Heb je je iPod al gereset? Opgeladen? Apple gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
matiasjansen schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:07:
[...]

Neej, nog niet gedaan.

Ik heb deze 2dehands gekocht. In itunes waren alle nummers plotseling verdwenen van de voorganger. Toch was de ruimte wel vol. (4GB)
Toen vroeg die of ik de software wou resetten. Dat dus gedaan en toen gaf die een fout aan.
Op herstellen gedrukt en nu doet ie niet meer dan aangaan en dat pictogram van de lader weergeven.
Resetten werkt ook niet, geeft ie alsnog het probleem!

Ik heb nog 5 maanden garantie.

Is ie kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Ik heb ook zoiets dergelijks gehad. Ipod Mini van de docking station gehaald, alle nummers weg maar wel volle ruimte. Toen heb ik geformatteerd maar aangezien windows hem niet erkend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TweakerDwayne schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:16:
Ik heb ook zoiets dergelijks gehad. Ipod Mini van de docking station gehaald, alle nummers weg maar wel volle ruimte. Toen heb ik geformatteerd maar aangezien windows hem niet erkend :/
en wat heb je toen gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 14:53

E-Vix

Nu met sneeuw!

Hoe heb je hem gereset? Je kan op een ipod een zachte reset en een harde reset uitvoeren.
Ik ga er vanuit dat je een zachte reset hebt uitgevoerd. Probeer eens een harde reset. Je bent dan welliswaar alle instellingen, en volgens mij ook alle nummers op je iPos kwijt, maar hij werkt dan tenminste weer.
Mijn collega had afgelopen week met zijn nano ook dat hij niet meer door een computer herkend werk. Nadat hij hem gereset had deed hij het weel helemaal.
Hard reset: Zorg ervoor dat de ipod op stroom aangesloten is (met de netadapter). Druk play en menu tegelijkertijd in en houd deze 10 seconden ingedrukt. Nu zal de iPod een hard reset uitvoeren.
Als een hard reset niet werkt, dan zou ik Apple maar bellen.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
Formatteren (van Ipod). Bij mij herkende hij de Ipod namelijk wel als schijfstation.

[ Voor 3% gewijzigd door TweakerDwayne op 07-11-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

matiasjansen schreef op maandag 07 november 2005 @ 20:07:
[...]

Hmm, vreemd. Bij het updaten van m'n broertjes iPod mini afgelopen week kregen we nl. precies hetzelfde...

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 07-11-2005 21:19 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Ik had hetzelfde probleem maar dan met men iPod Shuffle. Bij mij herkende hij hem ook niet meer in iTunes. Er zat niks anders op dan hem terugbrengen naar de AppleCentre. Dat heb ik dus vanmiddag gedaan en daar konden ze hem ook niet meer aan de praat krijgen. Ter plekke hebben ze ff gekeken tot hoelang ik garantie had en hij had nog tot volgend jaar augustus garantie. Dus hij werd opgestuurd en ze zeiden dat ik waarschijnlijk een nieuwe kreeg. Dus jij kan hem denk ik ook het beste terugsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
awwexl schreef op maandag 07 november 2005 @ 21:57:
Ik had hetzelfde probleem maar dan met men iPod Shuffle. Bij mij herkende hij hem ook niet meer in iTunes. Er zat niks anders op dan hem terugbrengen naar de AppleCentre. Dat heb ik dus vanmiddag gedaan en daar konden ze hem ook niet meer aan de praat krijgen. Ter plekke hebben ze ff gekeken tot hoelang ik garantie had en hij had nog tot volgend jaar augustus garantie. Dus hij werd opgestuurd en ze zeiden dat ik waarschijnlijk een nieuwe kreeg. Dus jij kan hem denk ik ook het beste terugsturen!
na 2 bezoeken aan de apple store doet ie het weer...

grootste probleem was dat ik geen apple pc had...want daar viel die nog wel te resetten...

maar alles werkt weer, iig bedantk voor alle tips..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02 09:57
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 17:50:
[...]

na 2 bezoeken aan de apple store doet ie het weer...

grootste probleem was dat ik geen apple pc had...want daar viel die nog wel te resetten...

maar alles werkt weer, iig bedantk voor alle tips..
Wat is een Apple PC
:P
Pagina: 1