Toon posts:

Laptop geheugen uitbreiden (IBM T42)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik wil graag mn Thinkpad T42 uitbreiden van 512mb ram met nog een keer 512mb of 1gb.
Zijn er mensen die er een bepaalde fabrikant kunnen aanraden? Ik doe vooral veel geluidsbewerkingen.

Tot nu toe heb ik Crucial en Micron als aanbeveling gekregen maar kan niet echt passende DIMM's vinden... Van Kingston en Danelec zijn ze er wel...

Maakt het nog verschil wat voor type DIMM er nu in mijn Laptop zit?? Kan ik bijvoorbeeld het beste een erbij zetten van dezelfde Fabrikant??

Alvast bedankt!

Eelk

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik zou in ieder geval kiezen voor MB of GB, 512milibit is zo extreem weinig.

Kijk gewoon wat er in je notebook hoort te zitten (PC3200 zal vast wel werken) en kijk gewoon welke fabrikant die dingen levert. Mocht er een QVL beschikbaar zijn voor je notebook is het altijd verstandig die te raadplegen, anders gewoon proberen.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik heb het al vaak gedaan (goh, gek he ;) )

En ik heb o.a. een T42P gehad.
Dus als jij me een mailtje stuurt dan zal ik jou wel de foto's toesturen van hoe ik dat heb gedaan ;)
(Want een T42 en T42P heeft precies de zelfde sloten... geldt overigs voor de gehele T4x serie)

Verder maakt het weinig tot niks uit welk merk je pakt, ibm gooit Samsung, Mossel, en nog een merk waar ik niet 123 op kom gewoon door elkaar.

In mijn T42P zat nml Samsung en Mossel naast elkaar.

[ Voor 54% gewijzigd door Roberto op 07-11-2005 21:16 ]