[phpBB] restore gebruikersnaam

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

• hydex
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-04 11:24
Beste mensen,

Iemand heeft mijn account verwijderd in phpBB ik heb geen backup en op iedere plek waar eerder een bericht van mij stond staat nu gast Ik wil gast terug veranderen in mijn naam doormiddel van een query, het probleem is alleen dat alles versleuteld is. Weet iemand een manier hoe ik dit kan oplossen? Heb al op het officiele phpBB forum een draadje geplaatst, maar nog geen zinnig antwoord opgekregen.

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04 09:46
Is het op je eigen forum :?

Met welke query probeer je het 1 en ander?

• hydex
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-04 11:24
Het is op mijn eigen forum idd. Een of andere moderator heeft mijn naam verwijderd. Heb hem intussen gebanned, maar dat terzijde.

Heb gekeken in de tabellen, maar alles lijkt doorelkaar te lopen met id's die weer versleuteld zijn van MD5. Ik weet wel hoe je een query kunt maken om iets te vervangen in een bepaalde tabel, maar dit gaat mij net iets te ver. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft of mij kan vertellen hoe of waar ik de info anders kan vinden.

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Zijn er al meer users 'gast'? Dan wordt het namelijk al gauw erg lastig om weer goed te zetten.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 22:57

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Waarschijnlijk kun je beter even de phpbb code analyseren die wordt uitgevoerd wanneer een gebruiker verwijderd wordt. Je kunt dan zien wat er is gebeurt en of dit omkeerbaar is.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
@TS:
PW is er voor programming en webscripting problemen van je eigen code. Support op een bestaant systeem (phpBB) kan je op hun forum vragen. verder zijn die dingen niet voor niks versleutelt.. :o

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bij phpBB worden jou posts na het verwijderen op het user id -1 gezet. Dit kun je dus alleen handmatig wijzigen als je geen backup hebt.

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-04 12:00
phpBB support kan je beter vragen op het phpBB support forum. P&W is niet echt bedoeld om support te geven op 3rd party software

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.