Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Strategisch Plan

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor mijn opleiding Information Engineering een strategisch plan schrijven voor een vak genaamd strategisch management. Maar ik kan nergens een voorbeeld vinden van een dergelijke plan. Is er iemand hier die weet waar eventueel een voorbeeldje te vinden is?

BvD!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Heb je helemaal niets zelf kunnen vinden? En zijn er voor dat vak nog nooit eerder strategische plannen gemaakt?

[google=strategisch plan "Information Engineering"]?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Het lijkt mij toch dat je les krijgt voordat je dit soort opdrachten krijgt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Heb al gegoogled maar daar wordt ik weinig wijzer van, ik krijg er wel les in over wat erin moet en al Haar ze geven van school uit geen voorbeeld plannen omdat het te simpel zou worden, ik zoek gewoon ff een duidelijk voorbeeldje als richtlijn. Voor een communicatieplan bijvoorbeeld zijn er wel zat sites die precies beschrijven over hoe en wat erin moet.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Sorry hoor maar als je nog een richtlijn zoekt vraag ik me toch af waar ze op je opleiding mee bezig zijn.... ze kunnen je natuurlijk niet voluit in het diepe gooien zodat je van ons afhankelijk bent voor je studieopdrachten. Daarvoor vind ik bovendien je topicstart veel te mager: "ik moet een strategisch plan schrijven, help me eens." Wat heb je al gedaan, geprobeerd? Waar moet het over gaan? Wat is de insteek die je zelf wil volgen? Op dit moment zie ik niets anders in dit topic dan "schrijf het eens voor me" en daar doen we niet aan, en dus gaat dit topic op slot.

Mocht je nog een uitgebreid topic willen starten waarin duidelijk is dat je assistentie zoekt ipv het door ons wil laten doen staat je dat vrij natuurlijk :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.