Op donderdag 18 januari 2001 09:49 schreef Tom het volgende:
da skiet niet op, McVirusS is een luie flikker die thuis geen fuck uitvoert
Verwijderd
Skiet idd niet ect op, maar als je echt tijd over hebt kun je eerst wel ff meedoen aan www.the5k.org
wat is dat? een site maken die max 5k groot mag zijN? doek niet aan mee....kwats we krijgen niet voor niets overal breedband internet etc. etc., dan ben ik van plan die te gebruiken ook..
grtz,
AHL
grtz,
AHL
Verwijderd
Zit wel wat in jah, maar het is vooral een showoff van wat JIJ zou kunnen met 5k, that's all...
Hoer!Op donderdag 18 januari 2001 09:49 schreef Tom het volgende:
da skiet niet op, McVirusS is een luie flikker die thuis geen fuck uitvoert
Maar uhm, hij heeft eigenlijk wel een beetje gelijk...ik heb beetje last van designer's block ofzo, alles wat ik probeer te maken voor webcontest.nl mislukt
offtopic:
[quote]
Op donderdag 18 januari 2001 12:09 schreef McVirusS het volgende:
Hoer!
[/quote]
Is het zo erg dat je zelfs op een forum om hoeren gaat roepen? Noooooooooou zeg joh dat is niet normaal hoor
[quote]
Op donderdag 18 januari 2001 12:09 schreef McVirusS het volgende:
Hoer!
[/quote]
Is het zo erg dat je zelfs op een forum om hoeren gaat roepen? Noooooooooou zeg joh dat is niet normaal hoor
* McVirusS wurgt Tom.
Maar uhm, webcontest heeft absolute prioriteit bij mij op dit moment (en het is nog niet klaar...zegt wel iets over de hoeveelheid vrije tijd die ik heb).
Maar uhm, webcontest heeft absolute prioriteit bij mij op dit moment (en het is nog niet klaar...zegt wel iets over de hoeveelheid vrije tijd die ik heb).
Verwijderd
ik hoop dat t binnenkort lukt met je site, volgens mij hebben aardig wat tweakers zich aangemeld
of bedoel je daarmee dat dat het thema is ofzo?Op donderdag 18 januari 2001 12:09 schreef McVirusS het volgende:
Hoer!
Zou je wel willen he...maar je mag toch niet meedoen!Op donderdag 18 januari 2001 14:02 schreef Tom het volgende:
[..]
of bedoel je daarmee dat dat het thema is ofzo?
123 aanmeldingen, er is nog maar 1 (nu dus 2) thread over geweest, best veel aanmeldingen dus al.Op donderdag 18 januari 2001 13:32 schreef RichardSch het volgende:
ik hoop dat t binnenkort lukt met je site, volgens mij hebben aardig wat tweakers zich aangemeld
voel je de werkdruk al?Op donderdag 18 januari 2001 14:12 schreef McVirusS het volgende:
[..]
123 aanmeldingen, er is nog maar 1 (nu dus 2) thread over geweest, best veel aanmeldingen dus al.
hehe
Ik zou net zeggen: een reden te meer om eens wat te gaan doenOp donderdag 18 januari 2001 14:12 schreef McVirusS het volgende:
123 aanmeldingen...
ff kick, mcv hoe zit het nu met webcontest?
Idd
na 3 jaar is er vast vooruitgang
Geen idee
Mail 'em eens 
Beetje nutteloze kick maar je bent wel lief
Beetje nutteloze kick maar je bent wel lief
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()