Vandaag maar eens een nieuwe harde schijf in de computer van m'n ouders gezet, inclusief verse WindowsXP installatie. Alles ging goed, totdat ik wat partities wilde veranderen. Hiervoor Partition Magic 8 gebruikt, op andere pc's werkt het perfect.
Probleem is dat het progamma niet op wil starten, ik krijg de volgende foutmelding:
Init failed: Error 98
Windows 2000/XP was last shutdown in hibernation mode. Restart Windows 2000/XP and do a normal shutdown before continuing.
Afijn, niet dat ik de computer ooit in slaapstand heb gezet...
Voor de zekerheid slaapstand maar even uitgeschakeld onder energiebeheer. Opnieuw opgestart, even gecheckt of hiberfil.sys inderdaad verdwenen was en vol goede moed PMagic weer opnieuw opgestart. Je raadt 't al: dezelfde foutmelding. Geen flauw idee wat ik hier nu fout doe.
Heb ook al gezocht via Google en GoT, ben wel 1x hetzelfde probleem tegengekomen maar daar stond geen oplossing bij. Het fijne is ook dat mijn error precies het nummer 98 heeft
, dit heeft nogal gevolgen op de zoekresultaten aangezien ik de hele tijd dingen met 'windows 98' krijg.
Zo ongeveer elke search string in GoT en Google geprobeerd die ik ook maar kon verzinnen maar het mocht niet baten.
Enige hulp zou fijn zijn...
Probleem is dat het progamma niet op wil starten, ik krijg de volgende foutmelding:
Init failed: Error 98
Windows 2000/XP was last shutdown in hibernation mode. Restart Windows 2000/XP and do a normal shutdown before continuing.
Afijn, niet dat ik de computer ooit in slaapstand heb gezet...
Heb ook al gezocht via Google en GoT, ben wel 1x hetzelfde probleem tegengekomen maar daar stond geen oplossing bij. Het fijne is ook dat mijn error precies het nummer 98 heeft
Zo ongeveer elke search string in GoT en Google geprobeerd die ik ook maar kon verzinnen maar het mocht niet baten.
Enige hulp zou fijn zijn...