ik wil graag het volgende bereiken:
Ik heb een bepaalde category en daaronder ik ik dus de subcategorieen zetten.
Lijkt me makkelijk te gaan met repeater controls dacht ik.
Voorbeeld:
category 1
SubCat1 SubCat2 SubCat3 SubCat4 etc.
Nu haal ik de category 1 binnen met een dataset en bind() die aan een repeater. Makkelijk. Maar nu probeer ik de subcategory ook te binden aan een repeater en die dan vervolgens in de <ItemTemplate> te plaatsen. Dit laatste lijkt me niet te lukken.
Is dit wel de juiste aanpak of kan het beter op een andere manier.
Graag jullie menig of adviezen.
Ik heb een bepaalde category en daaronder ik ik dus de subcategorieen zetten.
Lijkt me makkelijk te gaan met repeater controls dacht ik.
Voorbeeld:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <asp:Repeater ID="rpCatagories" runat="server"> <HeaderTemplate><h1 class="subject">Categories.</h1></HeaderTemplate> <ItemTemplate> <p class="subject"><a href="#"><%# Eval("Category") %></a></p> <asp:Repeater ID="rpSubCatagories" runat="server"> <HeaderTemplate><h1 class="subject">SubCategories.</h1></HeaderTemplate> <ItemTemplate> <p class="subject"><a href="#"><%# Eval("SubCategory") %></a></p> </ItemTemplate> <FooterTemplate></FooterTemplate> </asp:Repeater> </ItemTemplate> <FooterTemplate></FooterTemplate> </asp:Repeater> |
category 1
SubCat1 SubCat2 SubCat3 SubCat4 etc.
Nu haal ik de category 1 binnen met een dataset en bind() die aan een repeater. Makkelijk. Maar nu probeer ik de subcategory ook te binden aan een repeater en die dan vervolgens in de <ItemTemplate> te plaatsen. Dit laatste lijkt me niet te lukken.
Is dit wel de juiste aanpak of kan het beter op een andere manier.
Graag jullie menig of adviezen.