hoi,
Sinds een paar dagen heb ik een andere kaart in mn pc zitten, die GF4 dus
, de drivers zijn geïnstalleerd en alles werkt, nergens foutmeldingen ofzo maar ik heb nu plots al een paar keren gehad dat het beeld weg valt en er een hele hoop kleuren door elkaar opkomen en dan kan ik niets meer doen. Dus sluit ik de pc af en start ik hem weer op en er is weer geen probleem...
Video Adapter Eigenschappen:
Apparaatbeschrijving NVIDIA GeForce4 Ti 4200
Adapterserie GeForce4 Ti 4200
BIOS Versie Version 4.25.00.30.00
Chiptype GeForce4 Ti 4200
DAC Type Integrated RAMDAC
Geinstalleerde Besturingssoftware nv4_disp (6.14.10.8185 - nVIDIA Detonator 81.85)
Geheugengrootte 64 MB
Moederbord
CPU Type Intel Celeron 4E, 2400 MHz (4.5 x 533)
Moederbordnaam VIARAMA U8668 (Pro) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 SDR DIMM, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
Moederbord Chipset VIA VT8751 Apollo P4M266
Systeemgeheugen 256 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type Award (05/27/04)
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)
Communicatiepoort ECP-printerpoort (LPT1)
Ik heb de ze wel zelf gestoken maar een slecht contact ofzo lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ik nergens aankom en na het opstarten alles doodnormaal is. Ook de koeling lijkt me geen probleem want soms staat hij 5uren te draaien zonder enig probleem en kan ik gamen, doen wat ik wil!
Hopelijk heeft iemand hiermee ervaring want als ik iedere keer moet wachten tot hij nog eens tilt slaat voor ik zeker ben dat het opgelost is zal ik nog lang bezig zijn :)! Ik ben hier wel redelijk n00b in dus probeer alles aub een beetje gemakkelijk uit te leggen
Ps: een vriend van me heeft een paar dagen geleden dezelfde kaart gestoken, en die heeft juist hetzelfde probleem.
Sinds een paar dagen heb ik een andere kaart in mn pc zitten, die GF4 dus
Video Adapter Eigenschappen:
Apparaatbeschrijving NVIDIA GeForce4 Ti 4200
Adapterserie GeForce4 Ti 4200
BIOS Versie Version 4.25.00.30.00
Chiptype GeForce4 Ti 4200
DAC Type Integrated RAMDAC
Geinstalleerde Besturingssoftware nv4_disp (6.14.10.8185 - nVIDIA Detonator 81.85)
Geheugengrootte 64 MB
Moederbord
CPU Type Intel Celeron 4E, 2400 MHz (4.5 x 533)
Moederbordnaam VIARAMA U8668 (Pro) (3 PCI, 1 AGP, 1 CNR, 2 SDR DIMM, 2 DDR DIMM, Audio, Video, LAN)
Moederbord Chipset VIA VT8751 Apollo P4M266
Systeemgeheugen 256 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type Award (05/27/04)
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)
Communicatiepoort ECP-printerpoort (LPT1)
Ik heb de ze wel zelf gestoken maar een slecht contact ofzo lijkt me onwaarschijnlijk aangezien ik nergens aankom en na het opstarten alles doodnormaal is. Ook de koeling lijkt me geen probleem want soms staat hij 5uren te draaien zonder enig probleem en kan ik gamen, doen wat ik wil!
Hopelijk heeft iemand hiermee ervaring want als ik iedere keer moet wachten tot hij nog eens tilt slaat voor ik zeker ben dat het opgelost is zal ik nog lang bezig zijn :)! Ik ben hier wel redelijk n00b in dus probeer alles aub een beetje gemakkelijk uit te leggen
Ps: een vriend van me heeft een paar dagen geleden dezelfde kaart gestoken, en die heeft juist hetzelfde probleem.