Toon posts:

User Merge probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals in dit topic staat heb ik een aantal maanden geleden besloten om mijn account van de frontpage en van GoT te mergen. Het mergen zou enige tijd op zich laten wachten, dus heb ik verder ook niets mee gedaan...

Afijn, vandaag bedacht ik me dat ik die merge een tijd geleden 'heb aangevraagd' via deze link, maar dat de situatie onveranderd is. Misschien is er vorige keer iets misgegaan, dus wilde ik het vandaag weer proberen. Toen kreeg ik de volgende melding;

Het Tweakers.net-account is al gekozen bij een mergevoorkeur. Het GoT-acount is al gekozen bij een mergevoorkeur.

Dat klopt als een bus, dat heb ik zelf een aantal maanden geleden gedaan. Maar de merge is nog steeds niet uitgevoerd, want ik moet nog steeds apart inloggen op GoT en de frontpage. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ja, dat klopt...

Op die pagina kun je idd je VOORKEUR opgeven.. De échte merge komt pas later, ooit... Als de developers er aan toe zijn enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ja, de merge is nog steeds niet gebeurd. We wachten momenteel op een paar updates van Parse, die in React 1.9.4 doorgevoerd worden. Tot die tijd wordt er niks gemerged. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Hoe 't er nu voorstaat met de merge is net een maand geleden nog langsgekomen hier... crisp in "Wat is de status van de T.Net en GoT use..." :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Vanwege een nickchange op GoT is mijn voorkeur veranderd. Kan dit nog aangepast worden?

Ik heb de link van de TS bekeken, maar naar nu blijkt is de GoT-account al eens gekozen? Naar mijn weten bestond deze nick niet voordat ik hem gekozen heb. Mocht dit toch het geval zijn, kan dit aangepast worden wanneer desbetreffende user op zowel de FP als GoT niet langer actief is?

[edit]
Moet ik soms in plaats van 'gekozen', 'gebruikt' lezen?

[ Voor 9% gewijzigd door Opi op 09-11-2005 23:52 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We zijn zo langzamerhand ondertussen in test-fase beland. React 1.9.4 gaat ook de goede kant op dus we hopen binnenkort ook de crew te kunnen laten testen.
Natuurlijk zijn er nog wel een aantal puntjes die aandacht verdienen, o.a. de mensen die een nickchange ondergaan hebben in de tussentijd, maar ook daar zullen we ons nog even over buigen.

Intentionally left blank

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:48

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

crisp schreef op donderdag 10 november 2005 @ 00:16:
We zijn zo langzamerhand ondertussen in test-fase beland. React 1.9.4 gaat ook de goede kant op dus we hopen binnenkort ook de crew te kunnen laten testen.
Volg verwachting klopt ons hart.
Natuurlijk zijn er nog wel een aantal puntjes die aandacht verdienen, o.a. de mensen die een nickchange ondergaan hebben in de tussentijd, maar ook daar zullen we ons nog even over buigen.
Als die koppeling netjes op user-ID is gedaan, zouden nickchanges vanzelf mee moeten lopen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 22:16

Klippy

Still Game

En als je op frontpage en hier een nickchange hebt gedaan lijkt me ook geen probleem toch?
Want dan blijft je naam gewoon hetzelfde :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Voorlopig niet op Tweakers.net en GoT een nichchange doen :+

Anders moeten we nog langer wachten op de merge :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Pagina: 1