Toon posts:

WRT54G probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb sinds kort een wrt54g router, en boven in m'n pc een wmp54g (?) en alles werkte goed, tot voor kort.
WoW deed het niet, dus ik dacht, laat ik m'n firmware upgraden. Dat had veel mensen geholpen met dezelfde problemen in WoW. Dus ik m'n firmware geupgrade, ging allemaal goed, echter ik krijg steeds de melding
Windows - Systeemfout, er is een IP-adresconflict met een ander systeem op het netwerk gevonden.

En heb nu helemaal geen internet meer op m'n pc boven.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:05

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoeveel computers heb jij in je netwerk :? Waarschijnlijk heb je hetzelfde ip als een andere computer. Zorg even dat je de DHCP instellingen goed zet, en als je daar geen gebruik van maakt, even je ip aanpassen in Windows (of ander OS)

Wauw, een sig!

Verwijderd

check op de andere computers of die hetzelfde ipadres hebben

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, het is nu goed, ik heb via 'herstellen' een ander IP adres gekregen. Maar het probleem met World of Warcraft blijft, alhoewel het nu wel iets anders is. Telkens als ik met WoW probeer te connecten gaat internet er gewoon af. Anders nooit, alleen met WoW. Heel erg vaag.Ik wil wel proberen om de poorten en alles te forwarden, maar daar kan het toch niet aan liggen dat heel internet er telkens af gaat?

• c00kie
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-04 09:46
ik heb sinds kort ook een beetje last gehad met connecten naar internet enzo... Allerlaatste drivers van netwerkkaartje gedownload, en probleem was opgelost... Misschien helpt dit ook voor u? ...

Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen