¯\_(ツ)_/¯
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat kan alleen illegaal en dat wordt niet gewaardeerd hier.
Tenzij ik iets niet weet wat anderen wel weten.
Dat is voor het uitlezen van je key, niet voor het veranderen.
[ Voor 48% gewijzigd door ShellGhost op 07-11-2005 15:35 ]
Zij zeggen op hun beurt alleen : doe de recoverycd er maar in en installeer alles opnieuw. Dat ben ik gewoon niet van plan.
Heb een keurige serial op de laptop zitten (MS stickertje) en die wil ik er graag in hebben zodat ik de boel kan activeren.
Ik heb nl. een cd gebruikt met een "ingebakken" serial en kwam daar wat laat achter. Wil de boel nu dus officieel maken..... en dat lukt me niet echt.
¯\_(ツ)_/¯
Deze werkt niet?
Het is weliswaar voor SP1, maar misschien werkt het voor SP2 ook.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Nee, dat heb ik al geprobeerd. Door SP2 kan dit denk ik niet meer. Heb ook al de VBS scriptjes van MS geprobeerd, maar geen succes.Atlas schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:37:
http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q328874
Deze werkt niet?
Het is weliswaar voor SP1, maar misschien werkt het voor SP2 ook.
¯\_(ツ)_/¯
/Edit te laat: maar wat ewerkt er dan niet?1) Click Start, and then click Run.
2) In the Open box, type regedit, and then click OK. (= starting the registry editor)
3) In the left pane, locate and then click the following registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents
4) In the right pane, right-click OOBETimer, and then click Modify.
5) Change at least one digit of this value to deactivate Windows.
6) Click Start, and then click Run.
7) In the Open box, type the following command, and then click OK: %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a
Click Yes, I want to telephone a customer service representative to activate Windows, and then click Next.
9) Click Change Product key.
10) Type the new product key in the New key boxes, and then click Update.
11) If you are returned to the previous window, click Remind me later, and then restart the computer.
12) Repeat steps 6 and 7 to verify that Windows is activated. You receive the following message: Windows is already activated. Click OK to exit.
13) Click OK.
14) Install SP2 for Windows XP.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Ik dacht vorige week gezien te hebben in dit tooltje dat je ook kan wijzigen?ShellGhost schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:34:
Edit: even erbij gezocht en snel een SS gemaakt
[ Voor 34% gewijzigd door Gunner op 07-11-2005 15:43 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Signature
Dit lukt niet, je moet dan nl. nog een soort code invoeren en die zou je van MS moeten krijgen, maar zoals gezegd : OEM versie, dus geen support......leuk_he schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:39:
windows deactivern is niet illegaal. Het is denk ik zelfs nodig als je je windows kopie aan iemand wilt overdragen.
[...]
¯\_(ツ)_/¯
Open het programmatje eens dan kies je opties en daarna change xp key.ShellGhost schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:34:
Niet wanneer je het legaal wilt doen.
Tenzij ik iets niet weet wat anderen wel weten.
[...]
edit:
je hebt waarschijnlijk een XP Corporate edition gebruikt met die Automatisch installatie cd.
nu zit dat gewoon hard in vast gebakken voor zover ik weet.
Mijn enigste oplossing is een reinstall.
[ Voor 21% gewijzigd door Paradox op 07-11-2005 15:44 ]
Bij punt 14 staat : Install SP2, die staat er al op.pasta schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:40:
Met SP2 kan je het overigens ook nog steeds, ik heb het laatst via de handmatige manier gedaan.
Hoe heb jij het dan gedaan, en hoe heb je die extra code gekregen ?!
¯\_(ツ)_/¯
Waarom neem je dit soort zaken niet direct even op in je topicstart? Dat maakt je topicstart een heel stuk duidelijker dan wat we initieel zien, en geeft ook een duidelijker beeld over wat je zoal al geprobeerd hebtM.v.Veelen schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:36:
Ik heb ze daar gesproken maar omdat het een OEM versie is zeggen ze dat ik de leverancier van de laptop moet bellen.
Zij zeggen op hun beurt alleen : doe de recoverycd er maar in en installeer alles opnieuw. Dat ben ik gewoon niet van plan.
Heb een keurige serial op de laptop zitten (MS stickertje) en die wil ik er graag in hebben zodat ik de boel kan activeren.
Ik heb nl. een cd gebruikt met een "ingebakken" serial en kwam daar wat laat achter. Wil de boel nu dus officieel maken..... en dat lukt me niet echt.
Verder - die illegale CD die je gebruikt hebt is vermoedelijk een andere Windows versie dan degene waar jij een serial voor hebt - hierdoor zal jouw OEM key nooit gaan werken op een VLK editie
Heb je gelijk in......sorryelevator schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:42:
[...]
Waarom neem je dit soort zaken niet direct even op in je topicstart? Dat maakt je topicstart een heel stuk duidelijker dan wat we initieel zien, en geeft ook een duidelijker beeld over wat je zoal al geprobeerd hebt
Wat is het alternatief : alles opnieuw installeren ?!Verder - die illegale CD die je gebruikt hebt is vermoedelijk een andere Windows versie dan degene waar jij een serial voor hebt - hierdoor zal jouw OEM key nooit gaan werken op een VLK editie
¯\_(ツ)_/¯
(iemand die meer verstand heeft van oem versies? )
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Dat is dus niet waar. Stel, je voegt twee bedrijven samen die beide een EA (Enterprise Agreement) hebben. Door deze Merge ga je ook je EA's samenvoegen om zo hogere staffelkortingen te verkrijgen. Daarvoor krijg je een nieuwe EA, en een nieuwe Corporate Key voor XP. Om dan te zorgen dat alle reeds geïnstalleerde PC's die nieuwe Key gebruiken mag je volledig legaal een key changer gebruiken.ShellGhost schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:34:
Niet wanneer je het legaal wilt doen.
.
Het gebruik van een Key Changer is niet illegaal, het illegaal gebruik van een Corporate License key tegen de licentievoorwaarden in, dat is illegaal. (bijv. de Corporate Key ook op je thuis PC-tje gebruiken zonder een thuisgebruik overeenkomst)
Nothing is a problem once you've debugged the code
En dat houdt dan in dat ik alles opnieuw moet gaan installeren ..... ?
¯\_(ツ)_/¯