[EQ2] Oude account weer terugkrijgen na opzegging?

Pagina: 1
Acties:

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje EQ2 gespeeld. Ik had een redelijk sterke bruiser en een crusader om tijdens de vitalitygain van de bruiser mee verder te gaan. Maar na een tijd begon het spel mij te vervelen, net als een aantal anderen van de clan. Ook had ik er geen tijd meer voor, en vond het dus zonde om voor niets te betalen. Daarom heb ik de betaling stopgezegd en mijn account laten opheffen.

Maar nu vraag ik mij met nog een aantal clanleden het volgende af: is het mogelijk om onze oude account weer terug te krijgen wanneer wij het abbonement weer afsluiten? Kan ik dan weer gewoon verder met mijn bruiser, die toch wel flink wat geld en rares op de bank had, of moet ik weer helemaal overnieuw beginnen in het spel?

Hebben mensen hier al ervaring mee?

Verwijderd

Waarom vraag je het Sony Online Entertainment niet even? Zij staan er immers het dichtst bij.

Verwijderd

the_scientist schreef op maandag 07 november 2005 @ 15:15:
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje EQ2 gespeeld. Ik had een redelijk sterke bruiser en een crusader om tijdens de vitalitygain van de bruiser mee verder te gaan. Maar na een tijd begon het spel mij te vervelen, net als een aantal anderen van de clan. Ook had ik er geen tijd meer voor, en vond het dus zonde om voor niets te betalen. Daarom heb ik de betaling stopgezegd en mijn account laten opheffen.

Maar nu vraag ik mij met nog een aantal clanleden het volgende af: is het mogelijk om onze oude account weer terug te krijgen wanneer wij het abbonement weer afsluiten? Kan ik dan weer gewoon verder met mijn bruiser, die toch wel flink wat geld en rares op de bank had, of moet ik weer helemaal overnieuw beginnen in het spel?

Hebben mensen hier al ervaring mee?
Jep, dit is gewoon mogelijk. Ik heb zelf 2 maanden niet gespeeld (dus opgezegd) en daarna weer mijn account geopend. SOE heeft nog nooit een purge gedaan en voorlopig zal dat ook niet gebeuren .
Je kan dus gerust gewoon je account on-hold zetten :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-12 22:43
Question
If I cancel my account and then reactivate it later, will I still be able to play the same character?

Answer
We will try to save your character data as long as we can after an account is cancelled, but there is no guarantee.

The devil is in the details.

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:31
Sony kijkt volgens mij wel uit om de chars te deleten, zo raken ze potentiele opnieuw startende klanten wel kwijt. De reden dat ze vermelden dat ze een keep niet kunnen garanderen lijkt me logisch, ten eerste worden mensen bang en betalen ze liever nog wat langer, ten tweede worden ze niet extreem gesued als blijkt dat hun backups van de chars on-hold toch niet zo okay blijken...

Agree to disagree... | Sort that one out!