Toon posts:

Overlijden na invoeging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'n probleem.

Ik bezit een Asus AN7 Guru met een AMD Sempron 2800 en 512 DDRRam erop. Hier had ik origineel een Nvidia Geforce 4 MX inzitten, en een LG DVD-ROM 52*. Voeding werd denk ik standaard bij het moederbord geleverd, ik kan geen merk identificeren.
Wel nu, gisteren heb ik die grafische kaart vervangen door een Point of View Geforce 5 FX 5500, die hiervoor wel in een andere computer van me zat, en de DVD, die niet meer naar behoren functioneerde, door een Pioneer 50* DVD. Ook had ik mn harde schijf verplaatst naar onderen, zodat er wat minder stretch op het kabeltje zat. Hierna startte ik 'm op (zonder de case dicht te doen ofzo) .
Alles leek normaal te lopen, alhoewel Windows iets langer nodig had om op te starten. Toen Mcafee en Spysweeper waren opgestart, gaf hij de normale msg "New VGA-device detected" en hierna "Nvidia GF 5500" en ik stelde m'n resolutie op terug normaal in. 10 seconden later echter viel hij opeens uit, zonder enige waarschuwing, en nu is het onmogelijk om hem nog terug op te zetten. Er was geen kortsluiting in het elektriciteitsnet, aangezien m'n koelkast, wekker en andere apparatuur op m'n studentenkamer er geen enkel probleem mee hadden, en het LCDdisplay op m'n pc werkt ook nog normaal, en geeft als vanouds de datum weer. Hij refereert echter niet meer naar m'n pc, en het lijkt alsof er helemaal geen pc meer op aangesloten is. Er is geen enkele activiteit meer te bespeuren als ik de aanknop indruk. Ook niet als ik de GF terug verwissel met m'n oude grafische kaart, of de DVD verwijder. Heeft er iemand enig idee wat er misschien gebeurd kan zijn ?

PS : De GF FX 5500 had hiervoor al in deze pc gezeten, zonder enig probleem.

:X

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Ik denk dat de voeding het begeven heeft. Je kunt de voeding even doormeten en als hij niks geeft moet je een nieuwe voeding kopen vrees ik.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Tja, dat is simpel: hij is stuk :)

Voor een oplossing:

PMG: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Het is me verder niet helemaal duidelijk wat je met dit topic wilt?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.