Samba goeroe gezocht

Pagina: 1
Acties:

• DPCquatar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-12-2024
Bij TSC/D2OL zijn ze naarstig op zoek naar personen met kennis van Samba
Indien er hulp komt, kunnen de statloze weekenden tot het verleden horen.

Wie o wie voelt zich geroepen om hulp te bieden?

===================================================================
I have been spread thin and have fewer people on the TSC project who collaborate with me on the user side to know specifically which parts are broken.

I will cycle everything now.

I am looking for someone with some intimate knowledge of Samba who can help me find an elegant way to maintain the mount points that result in these intermittent outages. Know anyone?

Charles Beckius
Systems Administrator
Facility Manager
The Rothberg Institute for Childhood Diseases
===================================================================

Cruncht tegenwoordig meestal vault projects

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Je zou toch zeggen: Zoveel DPC'ers, er zou toch wel iemand met verstand van Samba tussen moeten zitten? Die persoon zou een deel van DPC (en andere DC'ers) een groot plezier kunnen doen :P

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 12:55
* Witlof kan niet dansen 8)7 en heeft ook geen verstand van *nix

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:46
ColdFusion schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:00:
Je zou toch zeggen: Zoveel DPC'ers, er zou toch wel iemand met verstand van Samba tussen moeten zitten? Die persoon zou een deel van DPC (en andere DC'ers) een groot plezier kunnen doen :P
Ik heb wel redelijk wat verstand van samba, maar ik noem me eigen geen goeroe :P

En denk dat ik toch niet gek veel tijd zal hebben om nuttig te kunnen helpen.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 15:31

killercow

eth0

ik zou dit eerder op het NOS forum vragen, ookal mag je niet crossposten. Bij DPC zijn er niet Zo veel NOS'ers, (en DPC wordt niet zo heftig gelezen als NOS denk ik). vraag anders een modje of je mag crossposten.

(ik heb wel samba en *nix ervaring, maar waar deze knakker het over heeft weet ik niet :P)

openkat.nl al gezien?

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Het is een verzoek vanuit een DC-organisatie. Het moet allemaal gratis enzo. Ik denk niet dat de echte guru's zo maar even gaan helpen als ze geen binding hebben met DPC. Die kunnen beter betaald bijbeunen.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Ik heb ook geen idee van de omvang van dit werkje, laat staan technisch benul ervan. Ik kan Charles wel vragen of hij een wat uitgebreidere omschrijving wil doen van hetgeen dat er moet gebeuren.

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 15:31

killercow

eth0

Dat kan natuurljik nooit waad, als het vrij simpel werk is maar het veel tijd kost kun je mischien beter in p&w naar iemand met shell scriptng ervaring vragen,
Als he echter het opzetten of beheren van een of ander drakonische samba setup is lijkt me dat je inderdaad een samba guru nodig hebt,.

openkat.nl al gezien?

• ColdRain
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-02 20:55
Een beetje een richting van op welk niveau dat probleem zich situeert zou toch wel handig cq nuttig zijn. Is het een config vraag, gaat het over een extra feature, 'n speciale compilatie, of wat :?
Ik heb al tientallen samba's geinstalleerd en geconfigged, op de meest uitzinnige platformen 8)7 In het (job-)project waar ik nu 180% O-) van m'n tijd insteek draait het al anderhalf jaar op productieplatformen, met 0 issues. Maar om me nu 'n guru te noemen :X

[ Voor 4% gewijzigd door ColdRain op 07-11-2005 20:35 ]

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Kom kom, niet zo bescheiden. Die meer info die CF voorstelt lijkt me nog niet zo gek

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Pagina: 1