Afgelopen weekend ben ik even in Cardiff geweest met een aantal vrienden. Stom 'toevallig' (lees: we hadden het verder niet gepland of rekening mee gehouden) was er dit weekend ook een enorm belangrijke rugby-wedstrijd in Cardiff, en was het tevens een nationale (of lokale?) feestdag voor het 1 of ander, waar dus ook flink wat vuurwerk bij werd afgestoken 
Met een aantal studenten daar zijn we op het dak geklommen van de bouwkunde-faculteit (die 24/7 open is om te studeren
), en hebben vanaf daar het vuurwerk bekeken.
De foto's zijn gemaakt zonder statief, ik heb de camera ergens op een stukje dak zo stil mogelijk geprobeerd te houden, wat aardig gelukt is. Diafragma varieert van f/18 tot f/29, sluitertijd zit rond de 1 tot 4 seconden.
Voor een eerste keer vuurwerk plaatjes vind ik dit zelf iig geen slecht resultaat
1.

2.

3.

4.

5. Jammer, jammer, jammer dat er een stukje van de bovenkant mist

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

Klik op de foto's voor een vergroting, zoals altijd
Met een aantal studenten daar zijn we op het dak geklommen van de bouwkunde-faculteit (die 24/7 open is om te studeren
De foto's zijn gemaakt zonder statief, ik heb de camera ergens op een stukje dak zo stil mogelijk geprobeerd te houden, wat aardig gelukt is. Diafragma varieert van f/18 tot f/29, sluitertijd zit rond de 1 tot 4 seconden.
Voor een eerste keer vuurwerk plaatjes vind ik dit zelf iig geen slecht resultaat
1.

2.

3.

4.

5. Jammer, jammer, jammer dat er een stukje van de bovenkant mist

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.