Sinds enige tijd heb ik mijn systeem upgegrade naar een van XP naar een A64 (mobo+cpu+videokaart). Nu heb ik laatste tijd veel (windows) problemen met (virtueel) geheugen. De oorzaak lijkt te liggen bij de omvang van het geheugen. Dus nu heb ik besloten om mijn geheugen uit te breiden. Op dit moment heb ik een bankje Corsair CMX512-3200C2PT hier wil ik een nieuw zelfde bankje naast gaan prikken. Het moet op DFI Ultra-d nforce3 (s939) komen te zitten.
Nu heb ik de volgende vragen:
- iemand ervaring met van single naar dual geheugen te gaan met zelfde mobo en soort geheugen?
- kan je zomaar zelfde bankje naast prikken of moet ze een matched pair zijn?
- raden jullie me misschien aan om ipv nieuw 512mb de 512mb te verkopen en 2 maal 1024 mb te plaatsen?
- toevallig iemand die bankje Corsair CMX512-3200C2PT heeft liggen die hij of zij wil verkopen.
Nu heb ik de volgende vragen:
- iemand ervaring met van single naar dual geheugen te gaan met zelfde mobo en soort geheugen?
- kan je zomaar zelfde bankje naast prikken of moet ze een matched pair zijn?
- raden jullie me misschien aan om ipv nieuw 512mb de 512mb te verkopen en 2 maal 1024 mb te plaatsen?
- toevallig iemand die bankje Corsair CMX512-3200C2PT heeft liggen die hij of zij wil verkopen.