Toon posts:

Bug bij editten van bericht met PHP tags

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag net toen ik mijn reactie in dit draadje dacht te gaan editten dit.

Het eerste blok php is niet dat van McVirusS, maar dat van mij. :? :?

En als jullie dan toch daar in de buurt gaan bugfixen mag dan de bug er ook uit dat de <? en ?> van PHP niet verwijderd worden bij quoten? (Zodat er dus geen <? en ?> komt te staan in quotes.) Please? :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Als jij toch aan het bugjagen bent doe ik ook mee >:) nee eh de bug die ik bedoel is dat die quotes van Arien altijd zonder quote-tags zijn, lijkt mij niet de bedoeling en erg irritant (>:)).

Serieus: quoten zonder quote-tags vind ik erg irritant en ben geloof ik niet de enige.

Waarom haal je ze altijd weg? Lijkt me handiger als overal hetzelfde gequote word, anders krijg je zo'n Microsoft MSN/ICQ gedoe :P

Verwijderd

Topicstarter
Tom: De bug die ik bedoel is dat die quotes van Arien altijd zonder quote-tags zijn, lijkt mij niet de bedoeling en erg irritant (>:)).

Daardoor heb ik toch wel mooi een nominatie voor een Award gehad. >:) Niet gewonnen, maar je kan niet alles hebben. :P

Serieus: quoten zonder quote-tags vind ik erg irritant en ben geloof ik niet de enige. Waarom haal je ze altijd weg?

Ja, ehmm... sorry? :)

Ik haal de gedeelten van een post waar ik niet op reageer sowieso al weg (netiquette) dus dan zijn quotes een kleine moeite. (En dat kan heel vlug, probeer maar eens.:))

De quote tags zijn erg handig, daar niet van, maar bij het gebruiken van meerdere quotes in een post (zoals ik erg vaak doe) is het IMHO erg vervelend dat de ge-quote stukken in de reactie-op-de-reactie verdwijnen. Vandaar dus de cursieve tekst.

En ja, het ziet er anders uit, maar dat is ook een gedeelte van de herkenbaarheid. Ik heb geen pic oid, dus als je van mijn manier van quoten ziet weet je dat het of misschien interessant is om te lezen ;) om dat ik het ben :r en je naar de volgende post kan.

Maar goed als je het erg vervelend vindt en me ook geen Award kan beloven voor 2001 :P wil ik het wel veranderen hoor. Ik heb behalve van Arjen nooit een klacht gehoord.

Verwijderd

Ik heb behalve van Arjen nooit een klacht gehoord.
Nu dus wel ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 januari 2001 11:01 schreef Mark Timmer het volgende:
Nu dus wel ;)
en
Nieuwsposter bij T.net
Daar doe ze die quotes ook al in dat vervelende cursieve... :?

Ik bedoel maar, is het zo'n vreemde manier van quoten dat je er aan gaat ergeren? Kan natuurlijk zijn, maar dan ligt er op T.net ook werk. ;)

Maar goed, ik zal meer spelfouten maken en de [_quote_] tag gebruiken zoals iedereen. :P

Verwijderd

Het kan mij ook niet schelen, ik bedoelde Tom. Zelf vind ik de T.net-manier eigenlijk mooier.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 januari 2001 11:19 schreef Mark Timmer het volgende:
Zelf vind ik de T.net-manier eigenlijk mooier.
Dat is dan dus weer een stem vóór.

Verwijderd

Goed zo, je kan het wel goed doen ;)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 13:53

AntonT

One Ton!

Op donderdag 18 januari 2001 11:17 schreef Arien het volgende:
Maar goed, ik zal meer spelfouten maken en de [_quote_] tag gebruiken zoals iedereen. :P
Dat eerste hoeft niet zo van mij hoor :)
Maar ik vind het persoonlijk nogal handig als er een uniforme kwootmanier is zeg maar :)

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Bug bekend. De plain text tussen [php] wordt in de database bewaard en bij een edit weer teruggehaald. Dit werkt echter alleen nog maar met 1 tag, de rest krijgt dezelfde code. Alle PHP snippets staan dus bij elkaar in een table, later kan daar iets van een knowledge base van gemaakt worden. :)
Pagina: 1