Toon posts:

[2003] Foutmelding bij inloggen Terminalserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een SBS 2003 server draaien met een Server 2003 Terminalserver. Als ik inlog op de Terminalserver dan krijg ik deze foutmelding
Afbeeldingslocatie: http://www.brzzl.nl/error.bmp

Volgens mij staan alle rechten goed en mag er vanuit deze map gewoon geschreven worden.

Iemand een idee ??

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hoi,

Het plaatje werkt niet. Ook niet als ik de . in [.img] weghaal. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Het is hier op GoT de goede gewoonte om zelf even wat onderzoek te doen voor je een topic opent. Daarover is meer te vinden in Algemene gedragsregels (Netiquette). Ook zien we graag wat je allemaal geprobeerd hebt, en wat daaraan niet lukte :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Sorry plaatje aangepast..

Heb de rechten na gelopen (werkt niet); heb de client setup handmatig gestart (werkt niet);
Onder Administrator geprobeerd (werkt WEL); lijkt dus iets met rechten te maken te hebben maar ik kan het niet vinden ???

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke foutmeldingen krijg je dan zoal? Bijvoorbeeld in de eventlogs?

[ Voor 29% gewijzigd door sanfranjake op 07-11-2005 12:40 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg helaas geen foutmeldingen in de Event logs

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 13:21

mutsje

Certified Prutser

ook geen userenv foutmeldingen? Wat probeer je precies te laden want dit heb ik eerlijk gezegt nog nooit gezien op een terminal server. Heb je een policy gezet die iets aanroept cq wil installeren?

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:31
als ik het goed begrijp heb je 2 servers draaiden, 1 SBS server en 1 Terminal server.

Op de terminal server krijg je deze meldinge, als een bepaalde client installatie hebt gedaan. Hierna logt er een andere gebruiker in en krijgt deze melding? Klopt dit.

Heb je de applicatie wel geinstalleerd volgens de installatie mode van de Terminal server?
Pagina: 1