hallo, ik heb een laptop gekocht en nou kan die geen verbinding make met mijn router. moet ik hiervoor instellingen in mijn laptop instellen of veranderen? er is ook al een andere computer op de router aangesloten.. heeft dat er misschien ook iets mee te maken? mijn laptop maakt wel verbinding met broadcom maar niet via lan-verbinding. wie weet raad?
Verwijderd
Ik denk dat het handig is als je even vertelt hoe je het hebt aangesloten en hoe je het hebt ingesteld op dit moment; of je router DHCP gebruikt etc etc 
welkom op got btw
welkom op got btw
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 11:31 ]
Verwijderd
Je geeft erg weinig info.
Welkom @ GoT overigens
Hebben we het over wireless? Wat voor laptop? Wat voor router?
Welkom @ GoT overigens
Hebben we het over wireless? Wat voor laptop? Wat voor router?
Verwijderd
start -> uitvoeren : cmd
typ: ipconfig vertel eens wat je te zien krijgt
en verder kan je de netwerk wizzard eventjes volgens als je dat nog niet gedaan hebt
typ: ipconfig vertel eens wat je te zien krijgt
en verder kan je de netwerk wizzard eventjes volgens als je dat nog niet gedaan hebt
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 11:44 ]
ja op de router zit DHCP, aan de instellingen hebben we verders nog niks gedaan, dat zijn gewoon de standaard instellingen nog van de laptop.
Als je dus je laptop aanzet maakt je wireless verbinding met een wireless netwerk met de naam broadcom?En als je je netwerkkabel in je router en laptop stopt krijg je geen melding dat er verbinding is met broadcom?Krijg je dan ook geen melding dat je verbinding heb met netwerk? Blijft je lan verbinding onderin je systray met kruisje erdoor staan? Of komt er een klein geel uitroeptekentje bij te staan? Gaat er een lampje branden op de router/laptop als je de netwerk kabel erin plugt? Staat er helemaal geen icoontje met kruisje in je systray?mijn laptop maakt wel verbinding met broadcom maar niet via lan-verbinding. wie weet raad?
oftewel.. vertel eens wat er precies aan de hand is....
[ Voor 7% gewijzigd door NBK op 07-11-2005 11:47 ]
PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic
riska, welkom op GoT 
Deze vraag kan je beter in Network Troubleshooting stellen, echter dit is vrij basic, dus ik verwacht dat je met een beetje speurwerk er makkelijk zelf uit kan komen, dit topic gaat dus dicht
Deze vraag kan je beter in Network Troubleshooting stellen, echter dit is vrij basic, dus ik verwacht dat je met een beetje speurwerk er makkelijk zelf uit kan komen, dit topic gaat dus dicht
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()