Toon posts:

[DVD] Mpeg bij DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik zoek alles wat af maar vind helaas niks gerichts,
vandaar dat ik advies, tips hulp vraag in dit topic.

Er is:
een DVD film, met videoTS, AudioTS vob, ifo, bup bestanden dus.
er is ook een cdtje met een mpeg filmpje.

Bedoeling:
het DVD filmpje en het mpeg filmpje moeten op 1 DVDtje komen,
DVD is een prive filmpje dus geen complete film die 4gyg in neemt zodat er niks op een DVD kan.

Nu heb ik al met Nero geprobeerd, het DVDtje speelt ie dan af, maar als ik de mpeg erop heb gezet is dat niet via een DVD menutje te kiezen, oplossing... Nero Vision..? dat is om filmpjes met Nero te monteren.. aangezien dit in opdracht van school is vast zit aan licenties, misschien is er een freeware tooltje?

of is het hoe dan ook... niet mogelijk?

• haggard
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ja, is mogelijk...

Gebruik hiervoor IFOEDIT.

I'm not paid by performance, So I perform by payment!!! If you pay peanuts... you'll get monkeys!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:18
Met een DVD-speler kun je toch geen mpg-bestanden afspelen :? Je hebt hier speciale software nodig om die MPG om te zetten naar DVD-formaat (bijv. DVD Lab).

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

DVD's zijn MPEG-2 gecodeerd, voor zover ik weet.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:18
Ja maar je kan niet zomaar een mpg'tje op een DVD zetten en deze vervolgens afspelen. Dat zou hetzelfde zijn als .wav bestanden naar een cd schrijven en deze vervolgens proberen af te spelen in een CD-speler. Het moet gewoon aan een aantal eisen voldoen. DVD-Lab kan je daar bij helpen.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-02 23:11
Dat mpeg filmpje wat je hebt is waarschijnlijk een MPEG4 filmpje. DVD = MPEG2, dus je zal het moeten omzetten, met tmpgenc ofzo.
Daarnaast zul je iets aan het menu moeten doen, je kunt niet een filmpje erbij branden en hopen dat het menu vanzelf wordt aangepast. :P
Pagina: 1