in mijn oscommerce shop heb ik een check om de voorwaarden te accepteren, als je ze accepteerd verschijnt de button om door te gaan en anders niet.
als ik deze code plaatst werkt de code goed, en IE blijft alles perfect.
alleen de orders komen door niet in FIREFOX, in IE dus wel..
het ding werkt wel in firefox en geeft ooko geen errors in de console, maar de orders komen niet door en ik weet absoluut niet waarom.
hebben jullie een idee? ik heb al geprobeerd om andere quotes te gebruiken ' ipv " en andersom en het javascript ergens anmders te includen maar het lukt niet
als ik deze code plaatst werkt de code goed, en IE blijft alles perfect.
alleen de orders komen door niet in FIREFOX, in IE dus wel..
het ding werkt wel in firefox en geeft ooko geen errors in de console, maar de orders komen niet door en ik weet absoluut niet waarom.
hebben jullie een idee? ik heb al geprobeerd om andere quotes te gebruiken ' ipv " en andersom en het javascript ergens anmders te includen maar het lukt niet
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <script language="javascript" type="text/javascript"> <!-- function toggleDiv(id) { var ele = document.getElementById (id); ele.style.display = (ele.style.display=='block') ? 'none' : 'block'; } // --> </script> |
HTML:
1
2
3
4
5
| <div align="left" height="100"> <INPUT type="radio" onClick=toggleDiv('vanisher2'); name="voorwaarden" value="ja">Ik accepteer de <a href="conditions.php" target="blank">Algemene Voorwaarden</a>.<BR> <INPUT type="radio" onClick=toggleDiv('vanisher2'); name="voorwaarden" value="nee" checked>Ik accepteer de <a href="conditions.php" target="blank">Algemene Voorwaarden</a> NIET.<BR><BR> <div id="vanisher2" style="display: none;"> <a href="checkout_success.php"><?php echo tep_image_submit('button_confirm_order.gif', IMAGE_BUTTON_CONFIRM_ORDER); ?></a></div></div></form> |
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 10:52 ]