Toon posts:

[Delphi 7 PE] TTable not found

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb van iemand de delphi source van een of ander programma gekregen met de vraag of er paar kleine dingetjes gewijzigd kunnen worden. Echter bij het openen van het project krijg ik een foutmelding:
Class TTable not found. Ignore the error and continue ?

Is TTable een component wat ik nog ergens moet installeren of registreren ?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:10

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zitten er in de PE versie van Delphi geen database componenten. En het zou kunnen dat TTable daar dus een onderdeel van is.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:20

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

TTable is een onderdeel van het database gebeuren van Delphi ja. De personal Editions van Delphi hebben de classes met betrekking tot het database gebeuren niet.

Dit had je overigens prima zelf kunnen opzoeken op op zowel de Borland site, de NL delphi forums, google, etc ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Creepy op 07-11-2005 11:32 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.