Toon posts:

Usb poorten front side kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De 2 USB aansluitingen aan de voorkant doen het ineens niet meer. Na in de kast gekeken te hebben blijkt dat wel alles goed zit aangesloten. Zijn deze usb aansluitingen die standaard in een computer kast zitten vervangbaar? Of kan ik beter een nieuwe kast aanschaffen?

Ik werk met O.S: windows xp pro, en ze hebben altijd gewerkt. In de hardwarelijst worden ze ook niet meer weergegeven.

Maikel

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 21:33
Een USB poort kan niet zo snel kapot.Dat zijn in principe alleen 4 contactbaantjes, een condensator, en een transistor.

Weet je zeker dat het geen software-matige fout is? Verwijderd eens alle USB-items uit het Apparaatbeheer?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:56

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heb je mischien nieuwe apparaten aan je USB aangesloten, mischien eentje die veel stroom nodig heeft?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Aan de achterkant is wel een usb hub aangesloten. Kan het komen dat deze dan teveel stroom pakt, en daardoor de voor aansluitingen niet meer werken.
Maar mochten de aansluitingen aan de voorkant wel kapot zijn, zijn die los te vervangen, Mij lijkt het namelijk dat ze in de kast zitten ingebouwd.

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:56

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:31:
Aan de achterkant is wel een usb hub aangesloten. Kan het komen dat deze dan teveel stroom pakt, en daardoor de voor aansluitingen niet meer werken.
Maar mochten de aansluitingen aan de voorkant wel kapot zijn, zijn die los te vervangen, Mij lijkt het namelijk dat ze in de kast zitten ingebouwd.
Simpel antwoord: Haal de Hub eruit en probeer het eens.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik ga het even proberen. Alvast bedankt en je hoort het zometeen of het gelukt is.
Maikel
Pagina: 1