Toon posts:

[Outlook 2003] Links openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruikte tot voor kort outlook 2000 (ja loop graag achter :P) maar heb na een re-install van XP nu outlook 2003 geinstalleerd. 1 ding vind ik vrij irritant maar kan geen oplossing vinden:

Als ik een e-mail lees met daarin een weblink en deze link aanklik, wordt er netjes een browser geopend, maar ga ik nu naar het volgende mailtje waarin ik ook weer een link aanklik, dan wordt er een nieuwe browser geopend. Dit is nogal frustie als je meldingen van reacties op een druk bezocht forum opent. Is deze instelling ergens te veranderen? Dat gewoon steeds hetzelfde browser-venster wordt gebruikt?

• cablerichy935
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05-2022

cablerichy935

there is more 2 come

Ik geloof dat die altijd zo is geweest, en of het is veranderen?, ik zal zelf eens gaan kijken, misschien zit het in 1 van de opties van outlook.

wie als laatste lacht,......snapt de grap niet!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

is het niet een instelling in Internet Explorer. Bij 'Extra', 'Internet-opties' het tabblad 'Geavanceerd' aanklikken en het vinkje bij 'vensters opnieuw gebruiken bij activeren van snelkoppelingen' weghalen (staat bij het onderdeel 'Surfen'

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Topicstarter
Dat venster opnieuw gebruiken geld voor de links die je op een pagina aan klikt.. dat is het dus niet.

Bij Outlook 2000 pakte hij altijd het laatst geopende venster, ook niet helemaal handig maar wel beter dan zoals het nu is. Outlook Express gebruikt gewoon altijd hetzelfde venster, zo zou ik het graag willen hebben.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

dus met vinkje aan werkt het ook niet zoals gewenst?

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Topicstarter
nope, vinkje aan of uit maakt voor Outlook 2003 geen verschil helaas :(
Pagina: 1