Beeldcherm gaat uit...

Pagina: 1
Acties:

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-08 12:47

Edgarz

Tweako-active since1986

Topicstarter
Het probleem: Op de meest onverwachte momenten gaat de monitor uit. Koppel ik de monitor los van de videokaart (ASUS V7200), dan gaat de monitor weer aan ("No signal"). Sluit ik de videokabel weer aan, dan gaat de monitor weer uit. Dit gebeurt ook als ik een ander videokaart gebruik, dat maakt dus niets uit. Tot na enige tijd het allemaal weer werkt (onder wat gedaan te hebben).

Lijkt mij dus echt een probleem met de monitor (reageert niet goed op de stekker; signaal/geen signaal), de Dell monitor is nog uit het P3 tijdperk (zo rond 1997?) dus dat klinkt logischj. Of zou het ergens toch aan PC (Mobo, voeding) kunnen liggen? Systeem is een P3 300mhz uit de 90-er jaren.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk is het ding gewoon aan zn einde. Je zou nog even iets simpels als een andere voedingskabel kunnen proberen en checken of de signaalkabel nog helemaal goed is (geen knikken erin e.d.). Maar als dat ook niks oplevert kun je het ding beter afschrijven (of zelf eraan gaan sleutelen als je er verstand van hebt. Dit iswel gevaarlijk ivm. hoogspanning).

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-08 23:16

DefLite

Why so serious?

probeer een seen andere monitor