Toon posts:

Counter-Strike: Source Engine Error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik speel zo af en toe het spel css. En als ik dan in-game zit en ik wil ff naar windows (met ALT+TAB) gaat dit zonder problemen, maar wil ik trug naar de game dan krijg ik de error: failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockIndexBuffer. De enige optie die ik dan nog kan doen is OK en dan sluit het spel af. Steam blijft wel gewoon lopen. Ik heb al andere videodrivers geprobeert en ook die van het moederbord, maar dit helpt niets 8)7

PC Specs:
AMD Athlon 64 3000+ @ 1,81 GHz
Asus a8n-sli Nforce 4
Twinmos 1024MB DDR PC3200 CL 2.5 (2x 512 MB) Dual Channel Kit
Gigabyte Radeon x800
200 GB hard disk Western Digital

Windows XP Proffesional
SP2

Ik hoop dat iemand de oplossing weet :) want ik word een beetje moe van die error :?

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

heb je direct x9 of 8 probeer zonodig 9.0 eens

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Waarom zou je naar je buroblad willen gaan wanneer een spel draaid?
De meeste spellen kunnen daar niet om lachen zover ik weet.

Verwijderd

Topicstarter
directx 9.0 staat er op en daar draait css ook op, en ik switch naar bureaublad omdat ik dat handig voor, bijvoorbeeld als je op ts moet komen oid :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik hep troues een tft scherm 17'' 8 ms :Y)

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:31
Bij mij trekt Half-Life 2 een bezoekje naar de desktop tussendoor ook erg slecht, soms crashes soms niet. Volgens mij is het spelletje gewoon niet alt-tab vriendelijk ;)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmmm ... neej dat is het egt niet hoor :( op de pc benenden trekt task switchen met gemak, terwijl die pc toch een stuk langzamer is :9 En als je ff kijken naar mijn systeem moet dat duidelijk zijn die ie dat wel aankan!!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:26:
Ik hep troues een tft scherm 17'' 8 ms :Y)
Maakt helemaal niets uit welk scherm je aan je pc hebt hangen :>

Je kunt er niet echt iets aan doen dat het spel soms vastloopt. Sommige computers zijn toevallig bij bepaalde dingen wat stabieler dan de andere.
Je krijgt een echte foutmelding voordat het spel ermee kapt, dus het moet wel te fixen zijn, maar soieso is alttabben niet zo fijn tijdens spellen, en al helemaal niet bij css (vooral niet tijdens het laden van een level, soms ben je dan de helft van je textures kwijt)!

Verwijderd

Topicstarter
hmmmmmmm ik alt tab bijvoorbeeld om even op msn te kijken of ts te starten.......en dan ben ik wel dood met css of ik sta op spectate B) maar ik wil gwoon die error weg, en hij verschijnt ALTIJD als ik task switch hoor, het is niet soms.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Probeer het spel bijv. eens in DirectX 8 te draaien, of speel eens wat met je andere settings. Die error moet je wel weg kunnen krijgen, en ik vermoed dat het aan je grafische settings in het spel ligt. Probeer anders ook eens andere (mss nieuwere?) drivers uit voor je grafische kaart.

Overigens als je de error weg krijgt vind CS Source het alt-tabben nog steeds niet leuk. Je geluid kan er vreemd van worden, de skins van tegenstanders kunnen vreemd worden, en als je tijdens het loaden naar je desktop gaat dan ben je een deel van de textures kwijt.

En als het alleen voor Teamspeak is, kan je ook overwegen om een knop te maken om je mic te muten, en dan gewoon altijd op Teamspeak te zijn zodra je gaat gamen. Je hoeft dan alleen maar op die knop te drukken om je mic te activeren en dan kun je ook met je teamgenoten praten :)

succes!

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de goede en uitgebreide info.

Ik ga ckr proberen het te spelen met direcx 8, kijken of dat helpt 8)
Maar over dat teamspeak, wat nou als ik naar een andere server moet daarin :) ;) zit je nog met het probleem. Ook ga ik ff andere settings proberen :*)

Maar ff 1 ding, hoe verander ik het vanaf direcx9 terug naar directx8 :? :D

Verwijderd

Topicstarter
Met andere settings spelen heeft ook niet geholpen, en andere directx ook niet :'( Weet niemand de oplossing :?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik had hier een probleem en het is absoluut niet mijn bedoeling om dit probleem van mij weer omhoog te kicken. Er heeft zich een variant van mijn probleem voor gedaan. De error is veranderd naar ''failed to lock vertex buffer in CMeshDX8::LockVertexBuffer'' zonder ''. Ik heb geen id wat dit kan zijn, en ik weet neit wat dit betekend, maar ik hoop iemand adners wel.
Pagina: 1