Toon posts:

Wachten of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij 4launch een bestelling geplaatst op 19/10. Alles zou nu aanwezig zijn om verzonden te worden, behalve de grafische kaart.. Het gaat hem over een ASUS 7800GTX TOP (overclocked exemplaar) Vermits ik al een tijdje wacht en ze geen zicht hebben op de levertermijn, stellen ze me voor om te switchen met een "gewone" gtx, aangezien de TOP versie ook al 10 euro in prijs was gestegen..

Nu vraag ik mij af:

* zou ik nog langer wachten? (het gaat om een pak snellere kaart met een betere cooling die minder luidruchtig is) En uiteindelijk BEN ik nu eenmaal al een tijdje aan het wachten..
*wat bedoelt hij met die prijs die gestegen is? Eenmaal ik de bestelling heb doorgegeven, is dat toch aan die prijs? Of wordt die prijsverandering dan aan mij doorgerekend? Dat vind ik toch wel raar..
*heeft er iemand dan wel een idee over de levertermijn? Een week/ week en half tot daar aan toe, maar langer.. :?
*...

Wou toch gewoon nog eventjes weten hoe jullie hierover denken vooraleer ik hem een mailtje terugstuurde..
Bedankt!

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:02
Over de prijs, je betaalt de prijs die op de factuur staat die je krijgt na het bestellen op de site. Als de prijs dus verandert nadat je bestelt hebt, betaal jij dus gewoon de prijs van waneer je het product bestelt hebt.

Is het ook geen mogelijkheid dat ze de kaart naleveren, en je ergens een kaartje te leen regelt bij vrienden of familie

edit:

Uit de AV:
In geval van aantoonbare wijziging van een of meer van de kostprijs bepalende factoren zoals inkoopprijzen, koersen, lonen, betalingen, rechten, lasten, vrachten en dergelijke na totstandkoming van de overeenkomst, is 4Launch gerechtigd de overeengekomen prijzen dienovereenkomstig te wijzigen, een en ander voor zover zulks niet bij de Wet is verboden en ongeacht of de wijziging voor 4Launch al dan niet voorzienbaar was ten tijde van het sluiten van de overeenkomst.

Toch niet dus, dit is bij de meeste webshops echter wel zo.

[ Voor 46% gewijzigd door Brokencore op 06-11-2005 22:43 ]

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11
Brokencore schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:25:
Over de prijs, je betaalt de prijs die op de factuur staat die je krijgt na het bestellen op de site. Als de prijs dus verandert nadat je bestelt hebt, betaal jij dus gewoon de prijs van waneer je het product bestelt hebt.
Kan, maar hat kan ook van hun leveringsvoorwaarden afhangen.
Zal TS even moeten checken lijkt me.

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
Brokencore schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:25:
Is het ook geen mogelijkheid dat ze de kaart naleveren, en je ergens een kaartje te leen regelt bij vrienden of familie
Daar dacht ik ook aan, ik zal dat eens voorstellen, thx voor de reactie.
We hebben uw bestelling compleet op de 7800GTX Top na. Levertijd daarvoor is helemaal onbekend en bovendien is de prijs flink gestegen naar 512 euro. Wilt u blijven wachten of wellicht switchen naar de gewone 7800GTX van Asus, zodat wij uw bestelling kunnen gaan verzenden?
Ik zou 't ni anders kunnen opvatten dan dat ik precies zou moeten bijbetalen voor die kaart.. Als die prijs gestegen zou zijn, is het maw in mijn voordeel dat ik die voor een goedkopere prijs heb gekregen en heeft hij dus geen reden om dat als een negatief punt te zien.. :)

Maar ik zal gewoon vragen of hij die niet kan achterzenden..

Verwijderd

Topicstarter
Kan, maar hat kan ook van hun leveringsvoorwaarden afhangen.
Gecheckt, klopt, ze hebben blijkbaar het recht die prijs naar omhoog te halen.. :( Dat ze dat dan ook maar doen met de prijzen die zakken! :( Nu ja, ik zal wel horen van hem hoe 't er mee staat he..

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:50:
[...]

Gecheckt, klopt, ze hebben blijkbaar het recht die prijs naar omhoog te halen.. :( Dat ze dat dan ook maar doen met de prijzen die zakken! :( Nu ja, ik zal wel horen van hem hoe 't er mee staat he..
Er staat ook nog op hun site:

Bij het overschrijden van de leveringstermijn met meer dan 1 maand is afnemer gerechtigd de overeenkomst te ontbinden.

Als je al langer dan een maand wacht zou je de videokaart ook kunnen annuleren, en hem ergens anders (goedkoper) bestellen.
Pagina: 1