Zijn er voor de HCC Dagen 2005 al toegangskaarten verstuurd. Ik ben zelf HCC lid, maar heb tot op heden nog niks ontvangen. Ik heb wel een pasje, maar verleden jaar had ik ook toegangskaarten gekregen. Iemand die lid is en wel (al) kaartjes heeft?
Zitten altijd bij het blad meeverpakt.
ARME AOW’er
Gelukkig hoef ik er niet voor te wachten
* M@rijn is deelnemer*
mijn kaarten gaan naar Senior.
* M@rijn is deelnemer*
mijn kaarten gaan naar Senior.
[ Voor 12% gewijzigd door M@rijn op 06-11-2005 22:04 ]
Verwijderd
Je bent niet de engiste , en vriend van me heeft ook geen kaarten gehad al staat er ook nigs over de hcc in de oktober blad. Ik denk dat het in een vroeg december nummer
komt.
komt.
Bij het blad verpakt, waar dan? (ik heb nummer november ontvangen) In mijn tijdschrift zat niks... of waren ze ergens acherop gedrukt?
[ Voor 16% gewijzigd door FuzzyFocus op 06-11-2005 22:08 ]
Ik ook nog niets gehad, en volgens mij ook niet op tussen de reclame blaadjes, zo wel, dan heb ik ze al weggegooid.
Volgens mij waren ze vorig jaar ook heel laat, en het jaar ervoor volgens mij juist heel vroeg (September al ofzo)
Volgens mij waren ze vorig jaar ook heel laat, en het jaar ervoor volgens mij juist heel vroeg (September al ofzo)
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Vorige jaren kwamen de kaarten ook in het vroege december nummer, dus de poster hierboven heeft het goed hoop ik.
ik ben VIP, dus gratis
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Ik zie even niet wat dit in Software Algemeen doet; maar daarnaast is het nut van dit topic met slowchatreplies ook redelijk ver te zoeken. Ik sluit je topic dus met het verzoek om in het vervolg even te kijken waar je een topic opent; en of het openen van dat topic wel zo nuttig is
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()