Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Om een lang verhaal kort te maken, mijn mp3 speler (de muvo tx SE) doet niks meer en ik zoek daar de firmware van.

Ik hem hem gelukkig al wel als "Player Recovery Device" voor mekaar gemaakt. N.a.v dit FerroFiber in "Samsung Yepp 1Gb YP-MT6" topic en via http://www.mscbp.hu/download/MSC/CD/Drivers/ die drivers.

Ik dacht nl een format programma van creative te hebben, maar het blijkt een firmware update programma te zijn. Het programma heet MuVoTX_PCFW_LB_1_10_05. Ik heb overal al gezocht op internet, maar zelfs op de creative website vind je alleen info over de TX versie en de TX FM versie, terwijl ik de SE heb. De SE lijkt niet te bestaan 8)7. Ik zoek daar dus ook een firmware van...

Wie o wie heeft die, of kan die vinden? De TX firmware is volgens mij de 'MuVoTX_PCFW_LB_1_10_05'.. nu nog de TX SE

De mp3 speler geeft geen beeld meer en doet niks meer, maar volgens mij gaat het met dat "Player Recovery Device" wel lukken. Als ik maar de goede firmware kan vinden :)

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Is de SE niet gewoon een ietsje ander model. Probeer anders de gewone txfirmware.

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Zoutvat schreef op zondag 06 november 2005 @ 21:17:
Is de SE niet gewoon een ietsje ander model. Probeer anders de gewone txfirmware.
Ja en dan het risico lopen dat hij helemaal niks meer doet 8)7 . ik moet gewoon nu de goede hebben. Zit nu op http://nl.europe.creative.com/support/downloads/ te kijken, de MuVoTX_PCFW_LB_1_10_05 was volgens mij al van een TX en daar is hij dus nu half dood van :/

Ik ben niet de enige die hem niet kan vinden; http://forums.creative.co...d.id=dap&message.id=85872

Alleen diegene heeft wil graag de nieuwe firmware, alleen de oude staat op die andere site. Maar als ik daar dan heen ga komt hij weer op die MuVoTX_PCFW_LB_1_10_05 uit. ik zie nu een half vergaan icoon op mijn display en windows verkenner herkent hem nu als verwisselbare schijf. Daar is ook alles mee gezegd, kan hem niet uitlezen of formatteren en MuVoTX_PCFW_LB_1_10_05 werkt niet, hij blijft maar zoeken naar 'services connected to the system'. :/

Als ik erop klik staat er (in deze computer), 'kan opdracht niet uitvoeren door een fout in het I/O apparaat'

[ Voor 49% gewijzigd door Waypoint op 06-11-2005 22:12 ]

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-11 21:33
Staat de firmware niet toevallig op de bijgeleverde cd?
Mail anders eens naar creative.

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Zoutvat schreef op zondag 06 november 2005 @ 22:48:
Staat de firmware niet toevallig op de bijgeleverde cd?
Mail anders eens naar creative.
Volgens de verpakking zat er geen cd bij en ik kan mij dat ook niet herrineren. Creative heb ik al gemaild, maar ik denk niet dat het met een andere firmware lukt. Aangezien ik de 'oude' /verkeerde hem niet eens meer kan detecteren :/

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waypoint schreef op zondag 06 november 2005 @ 23:24:
[...]

Volgens de verpakking zat er geen cd bij en ik kan mij dat ook niet herrineren. Creative heb ik al gemaild, maar ik denk niet dat het met een andere firmware lukt. Aangezien ik de 'oude' /verkeerde hem niet eens meer kan detecteren :/
Ik kan het mis hebben, maar die SE is niet UMS toch? :? Dan zou je er een cd met software bij hebben moeten gekregen. De enige manier lijkt mij om via het programma andere firmware te loaden, dan zou het niet uit moeten maken of de oude firmware stuk is oid.

En lijkt me toch dat Creative die firmware wel heeft.

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:51

Polycom

Poes van goud

Ik heb de muvo tx.. volgens mij heb ik thuis nog de cd zal straks even voor je kijken.

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Nou ik heb het erop gegokt en ben maar eens terug naar de winkel gegaan (nouja, mijn moeder, omdat ik de hele dag les had) en aangezien ik het ding iedere dag gebruik was er wel enige 'haast' bij.

Ik heb dus mooi een nieuwe gekregen, probleem opgelost :Y) !

Iig iedereen bedankt voor de moeite!

Verwijderd

Waypoint schreef op maandag 07 november 2005 @ 18:40:
Nou ik heb het erop gegokt en ben maar eens terug naar de winkel gegaan (nouja, mijn moeder, omdat ik de hele dag les had) en aangezien ik het ding iedere dag gebruik was er wel enige 'haast' bij.

Ik heb dus mooi een nieuwe gekregen, probleem opgelost :Y) !

Iig iedereen bedankt voor de moeite!
Mmm, ben ik van plan deze TX SE versie te kopen. Maar wil wel eerst weten of er goede firmware voor bestaat. Heb jij nu alsnog de TX firmware gebruikt of toch een andere gevonden? Alvast dank ;)

• Waypoint
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:30:
[...]

Mmm, ben ik van plan deze TX SE versie te kopen. Maar wil wel eerst weten of er goede firmware voor bestaat. Heb jij nu alsnog de TX firmware gebruikt of toch een andere gevonden? Alvast dank ;)
Geachte heer Wieren,

Uw MuVo TX SE is exact hetzelfde als de gewone TX versie, het is een
'Special Edition' van de speler die in een ander kleur werd uitgebracht.

U kunt gerust de Firmware update van de MuVo TX gebruiken, dit lost het
probleem vrijwel altijd op.

Ik zal u beschrijven hoe dit in zijn werk gaat.
Eerst bezoeken we het download-gedeelte van de Creative website:
http://nl.europe.creative.com/support/downloads/

Hier kiest u voor MP3 spelers, MuVo, MuVo.
In het tweede scherm kiest u voor English, Windows XP, All.

Nu kunt u de NOMAD MuVo driver update version 1.00.04.250 van 4 juni
2004 downloaden. Even ter controle, de bestandsnaam is
MUVO_DRV_LB_1_00_04_250.exe en het bestand is 2,02 megabyte groot.

Download dit bestand, en start het op. Er worden nu nieuwe
stuurprogramma's geinstalleerd, deze zijn nodig om firmware te plaatsen.
Na afloop wordt u over het algemeen gevraagd om de computer opnieuw op
te starten. Als u de MuVo aangesloten had, trek deze dan nu los.

Na het opstarten van de PC dient u opnieuw naar de download website te
gaan.
Nu kiest u voor MP3 spelers, MuVo (Flash/MicroDrive), MuVo TX.
In het tweede scherm kiest u voor Dutch, Windows XP, All.

Nu kunt u de NOMAD MuVo TX Audible Firmware Upgrade 1.10.05 van 2
februari 2005 downloaden. Even ter controle, de bestandsnaam is
MuVoTX_PCFW_LB_1_10_05.exe en het bestand is 1,53 megabyte groot.

Na het downloaden verbindt u de speler met de computer terwijl u de
Play/Pause toets ingedrukt houd. Windows zal aangeven dat er nieuwe
hardware is gevonden, volg de aanwijzingen op het scherm.

U mag nu MuVoTX_PCFW_LB_1_10_05.exe starten. Schakel het vinkje "Format
Data Area" in, voor u met het bijwerken begint. Hierdoor wordt het
geheugen in de speler volledig gewist, nog een stap dieper als dat met
formatteren zou gebeuren.
Neem de speler niet los tot dit bijwerken klaar is. Na afloop kunt u de
speler opnieuw met muziek vullen, en moet het probleem opgelost zijn.
Aldus de mail van Creative. Netjes dacht ik zo toch? Helaas had ik hem toen al omgeruild :)
Pagina: 1