Toon posts:

[CRT TV] Panasonic 32pd50 kan HD signaal weergeven?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou de TX-32pd50 een hd-signaal van 720p weer kunnen geven mbv Acuity.
De Acuity technologie verhoogt de resolutie naar 833 beeldlijnen en 2376 pixels per lijn (standaard 625 lijnen/1024 pixels). Over de component input is de aanvoer van een hd-signaal volgens mij wel mogelijk, dat hoeft niet persé hdmi te zijn. En ik ben niet de enige die er zo over denkt, zie hier.
Heeft iemand hier ideeën over of ervaring mee. Ik moet eerst nog een dvd-speler met component out kopen en zat hierbij aan de panasonic s49 te denken. Dan kan ik eens wat uit gaan testen.

Verwijderd

Hallo,

ik heb zelf een TX32-px30.
Ik heb ook een XBox gemodifieerd zodat hij ook YprBr naar buiten kan brengen.
480p lukt wel, maar 720p lijkt mij niet te lukken.

Het is lastig om te weten in welke mode je juist zit,omdat de tv geen mode info heeft.

Ik heb zeker al eens 1080i geprobeerd en dat ging niet.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:42
Kort antwoord is nee. Je kan wel een progressive signaal over de component ingang naar binnensturen.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij kun je prima een hd-signaal over de component kabel naar binnen sturen. Hoe de tv ermee omgaat is een tweede...

Een TV is HD of High Definition ready als deze beschikt over een minimale paneelresolutie van 720 lijnen breedbeeld en een HD input via component én DVI of HDMI. Om alle producten die HD compatibel zijn op elkaar aan te sluiten bestaan er een verschillende aansluitingen met name component of HDMI of DVI.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 21:24 ]

Verwijderd

Dus nog even getest.

480p geen probleem
720p werkt niet
1080i werkt ook niet

Hoewel het maar 480p is, vindt ik persoonlijk wel dat de tv een goed beeld geeft.

Ik blijf nog wel even bij CRT totdat die SED displays betaalbaar worden.
Het grootste nadeel aan LCD blijft dat enkel de native resolutie goed genoeg is. (en ook het zwart en de MTBF van de CCFL, en...)

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:48:
Dus nog even getest.

480p geen probleem
720p werkt niet
1080i werkt ook niet

Hoewel het maar 480p is, vindt ik persoonlijk wel dat de tv een goed beeld geeft.

Ik blijf nog wel even bij CRT totdat die SED displays betaalbaar worden.
Het grootste nadeel aan LCD blijft dat enkel de native resolutie goed genoeg is. (en ook het zwart en de MTBF van de CCFL, en...)
576p ook al geprobeerd?
Pagina: 1