Toon posts:

[Acer 1660] Loopt random vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://global.acer.com/products/notebook/as1660.htm

Afbeeldingslocatie: http://global.acer.com/products/notebook/images/inner_main_as1660.gif

Ik heb een Acer 1660 laptop, nu na een jaar loopt hij steeds vast. Het gaat al mis bij het aandoen. 9 van de 10 x, gaat hij wel aan, maar doet hij niet meer dan een beetje met de CPU fan blazen, en geen beeld geven. Als hij wel start en ik probeer windows te installeren blijft hij ook random hangen. Tijdens de installatie gaat de Cpu cooler niet eerst hard blazen ofzo, gewoon zo ineens vast. Ik dacht eerst dat het de HD was, dus deze vervangen voor een nieuwe maar dit mocht niet baten. Na het vervangen van het geheugen, blijft hij ook nog steeds hangen. Ook zonder accu blijft hij hangen (op netstroom).

Samenvatting van wat ik heb geprobeerd:

- Geheugen (modules gewisseld er zit 2x 512 in) ook met andere werkt hij ook niet
- Accu (zonder loopt hij vast, alleen op accu loopt hij vast)
- Nieuwe Hd

Verwijderd

heb je geprobeerd om de temperaturen van je CPU en moederbord af te lezen?

Het kan zijn dat je cpu aan het eind van zijn kunnen is.
En is je cpu cool wel goed?

(zonde dat het net na een jaar is, net buiten de garantie termijn).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 20:02:
heb je geprobeerd om de temperaturen van je CPU en moederbord af te lezen?

Het kan zijn dat je cpu aan het eind van zijn kunnen is.
En is je cpu cool wel goed?

(zonde dat het net na een jaar is, net buiten de garantie termijn).
Mijn bios van mijn laptop heeft helaas niet de mogelijkheid om temperaturen af te lezen, dan zou ik er een losse meter tussen moeten zetten, en die heb ik niet :( Maar je kan wel gelijk hebben, het kan eigenlijk alleen nog maar CPU of mobo zijn. En ik heb helaas geen 478 processor liggen (want zo'n socket zit er in) Ik heb de cpu al wel los gehad, nieuwe artic silver er tussen gegooit, dus dat moet ook wel goed zitten.

Socket 478B(?) 400FSB 2.8 Ghz

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 20:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een andere P4 2.8 Ghz 1MB 800 FSB cache in de laptop gedaan, alleen deze vertoond dezelfde kuren, wat het nu dus nog kan zijn, is het moederboard?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2005 16:58 ]

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat doe je moeilijk? Je hebt toch garantie?

Verwijderd

Topicstarter
ikbensander schreef op maandag 07 november 2005 @ 17:01:
Wat doe je moeilijk? Je hebt toch garantie?
Na 14 maanden heb je helaas geen garantie meer :(
Pagina: 1