Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Je kan ook netwerk/systeem beheer in of network engineer zonder HBO.
Ik zit nu al 4 jaar in de IT als netwerkbeheerder en ik heb niet eens mijn havo afgemaakt.
Ok ik ben niet de beste maar I get the job done.
Thy will see the light...
en ik heb tegen mezelf gezegd, dat ik niet voor m'n 25ste wil werken, omdat ik goed kan leren.
25e zal wel moeilijk worden... maar ik wil gewoon een hbo opleiding doen, omdat ik het met gemak zal halen. (Heb nu 8'en gemiddeld). En voor de extra poen/ dikkere auto.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Ten eerste zou ik zoeken richting de AMBI modules, waarvan er betreffende automatisering genoeg HBO opleidingen zijn.
Kijk eens bij LOI !
Ten tweede, blijf niet te lang studeren zonder te werken.
Organisaties zitten tegenwoordig niet te wachten op goed opgeleide mensen zonder praktijkervaring, want neem van mij een ding aan (ik zit al ruim 12 jaar in de automatisering) op de werkvloer leer je pas echt wat automatisering(sproblematiek) is.
Succes
Verwijderd
Idd....Op donderdag 18 januari 2001 09:34 schreef Dirk-Jan het volgende:
Maar ik leer hier ook, dat een hogere opleiding wel helpt bij salarissen
Heb ik ook ondervonden tijdens mn stage/vakantiewerk.. (HBO Utrecht)
opleiding = 80% van je salaris...
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
wat mijn plan is:
Met 2 vrienden, die ook cisco e.d. doen, een klein bedrijfje op zetten. Vooral netwerk design, implementatie en support.
Na 10 jaar of zo, wil ik stoppen met alles zelf te doewn, en me toeleggen op managment.
Daarom wil ik een economische opleiding doen.
denk ik dan.
Dus: Techniek, EN managment...
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
CCNA heb ik al bijna, daarna CCND, CCNP 2.0, CCDP en CCIE
of in ieder geval hoe ver ik kom.