Toon posts:

Ik wil voor 400 euro deftig geluidsysteem, Logitech of Creat

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil voor 400 euro deftig geluidsysteem, Logitech of Creative? mag ook iets anders zijn
Sorry voor de vorige post, was blijkbaar geen goed onderwerp, excuseer mij. Ik heb het een beetje aangepast.

Het feit is dit: Ik ben opzoek naar een GOED, zalig, fantastisch geluidssysteem, ik heb zitten surfen op dit forum om een idee te krijgen, maar het maakt mij alleen maar moeilijker om te kiezen. Mijn eerste keuze ging uit naar een Gigaworks systeem van Creative, de S-750, met andere woorden het duurste spullement van creative, met 7in1 boxen, ik ga ervan uit dat dit het beste is, maar ja.... ik ken er dan ook niets van.
Ik zal eerst even schetsen wat mijn bedoelingen zijn met het systeem. De bedoeling is om het systeem aan te sluiten op mijn laptop om muziek af te spelen, dat is voorlopig de enige bedoeling. Later is het nog de bedoeling om dit aan te sluiten op, TV, DVD, Radio,...weet ik veel, moet gewoon compatibel zijn met alles zodat ik geen nieuwe systeem mag gaan kopen omdat het niet past op mijne tv.
De reden waarom ik graag Creative wil is omdat ik dit aan de inkoopprijs kan krijgen, eveneens Logitech, Philips, Sony, Samsung, HP, en misschien tegen een zacht prijsje BOSE.
Je zou denken ja, neem Bose, dat is lekker duur, dus zeker goed, maar als je voor de prijs van 1000 euro al een evengoed systeem kan hebben maar van een ander merk, liever een ander dus.
Prijs speelt niet zo'n rol, 1000 euro vind ik natuurlijk vrij veel, het moet gewoon goed zijn en multifuncitoneel.
Hier en daar lees is dat de logitech z5500 ook heel goed is en beter is voor op tv aan te sluiten dan de S750, aangezien deze een analoge aansluiting heeft.
groeten

Airken

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:31
Besef je wel dat je een goede kwaliteits geluidkaart dient te hebben, om het maximale aan kwaliteit uit je speakerset te krijgen>?

Verwijderd

als je die set op je laptop wilt gebruiken zou ik toch ook is naar een
audigy 2 zs notebook edition kijken als ik jou was..

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

en een losse versterker met een paar echte boxen :?

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Volgens mij ben jij traag van begrip... eneh.. forget Bose!

[ Voor 61% gewijzigd door voodooless op 06-11-2005 18:29 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Voor muziek gewoon lekker bij stereo houden!

Bij DVD's komen die 7 boxjes pas tot hun recht!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-02 20:27
Waarom zo'n goedkoop setje kopen. Als je in de toekomst voor de betere kwali gaat. Schaf een receiver en 2 zuilen aan. Kost je wel iets meer maar dan heb je ook wat.
En wat ToFast zegt, je ketting is zo sterk als de zwakste schakel. Je hebt dus een goede geluidskaart nodig om je geluid een beetje over te brengen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat kan allemaal met een externe geluidskaart

Verwijderd

deepspace schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:27:
Volgens mij ben jij traag van begrip... eneh.. forget Bose!
Sorry voor mijn offtopic gelul, maar waarom moet je iemand afschepen met zo'n reply.
Een forum is gemaakt zodat mensen met elkaar in discussie kunnen gaan of vragen kunnen stellen, niet om te zeggen: ga maar naar de winkel toe.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Welk audiosysteem zal ik kopen??
Joost sloot je vorige topic niet voor niets.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.