De Grote GoT FotoContest 38-ste editie: Animocheck

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• krijnvanleeuwen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11-2018
Sorry als dit niet mag maar ik dacht er mag wel weer eens een contest komen maar ik zou niet weten hoe ik de beginpost moet maken enz.

Aangezien iemand een onderwerp moet bepalen stel ik voor dat we hier een aantal onderwerpen roepen die we eventueel kunnen doen en dan maken we daar een polletje van.

het lijkt me handig als er tot morgenavond zeg 21:00 onderwerpen kunnen aangedragen worden en dan op woensdagavond de poll sluiten en beginnen. Anders hebben we niet veel tijd over om werkelijk foto's te maken.

Ik had zelf het idee om als onderwerp te nemen, religie.

aangedragen onderwerpen:
1. Religie
2. (de kleur) Rood
3. De drukke stad
4. Urban City

[ Voor 7% gewijzigd door krijnvanleeuwen op 06-11-2005 19:18 ]

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Tja, het is stil rond de contest helaas.

* de kleur Rood

www.casarodriguillo.com

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Het is stil met een reden...

Er zou een nieuw contest systeem in ontwikkeling zijn wat nieuw leven in de hele bedoeling moet blazen. Het vorige is gestopt omdat er gewoon bar weinig mensen nog maar waren die meededen.

Wil je veel onderwerpen? Dan kun je beter even kijken in de laatste contest komen er erg veel voor.

Enige wat ik denk is dat het niet nuttig is om nu met een contest te starten als bleek dat de vorige niet lekker draaide. Beter dus nog maar even wachten op het nieuwe systeem.

• krijnvanleeuwen
de vorige liep imo niet omdat er een slecht onderwerp was (ook al kwam dat door de poll, ook de onderwerpen in de poll waren kut) en hoelang gaat die ander op zich laten wachten? mischien moeten we iets doen zoals www.worth1000.com

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dan lijkt het me handiger om eens ront te vragen hoe het met die andere contest gaat dan gewoon een nieuwe te starten....

Hoezo onderwerpen kut? Iedereen kon onderwerpen inleveren.... (zie niet helemaal verschil met jouw actie.)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:06
Liever niet, dat is zo photoshoppy, heeft niets met fotografie te maken, is vooral 'ziet 't er grappig uit'.

Laten we maar wachten op het gedev van die lui van die contest. Ikzelf ben niet voor kleuren, meer voor een thema als religie. Kleuren zijn leuk, maar door wat meer te sturen krijgen mensen meer vrijheid. Religie krijg je vergelijkbaar materiaal bij en is het makkelijker om te beoordelen.

|>

• krijnvanleeuwen
MicDis schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:44:
Dan lijkt het me handiger om eens ront te vragen hoe het met die andere contest gaat dan gewoon een nieuwe te starten....

Hoezo onderwerpen kut? Iedereen kon onderwerpen inleveren.... (zie niet helemaal verschil met jouw actie.)
ik wist niets van die andere contest dus daarom starte ik deze topic. ik wist ook niets van die andere onderwerpen en hoe die gekozen waren maar ik vond ze niet echt interessant. Maar nu we het erhier over hebben wil ik wel eens weten wie de contest nieuw leven zou inblazen en hoever ze op dit moment hiermee zijn.

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

"De drukke stad".

Lijkt me wel wat :)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-01 08:07

Korakal

Up up up!

Ik zal eens even wat rondvragen hoe het met de voortgang van de contests zit; tot die tijd deze maar dicht. Als er wat bekend is zal ik 't nog wel even melden hier, maar ik moet eerst even zelf op zoek :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.