Toon posts:

Welk audiosysteem zal ik kopen??

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, ik kom bijna zot.
Het feit is dit: Ik ben opzoek naar een GOED, zalig, fantastisch geluidssysteem, ik heb zitten surfen op dit forum om een idee te krijgen, maar het maakt mij alleen maar moeilijker om te kiezen. Mijn eerste keuze ging uit naar een Gigaworks systeem van Creative, de S-750, met andere woorden het duurste spullement van creative, met 7in1 boxen, ik ga ervan uit dat dit het beste is, maar ja.... ik ken er dan ook niets van.
Ik zal eerst even schetsen wat mijn bedoelingen zijn met het systeem. De bedoeling is om het systeem aan te sluiten op mijn laptop om muziek af te spelen, dat is voorlopig de enige bedoeling. Later is het nog de bedoeling om dit aan te sluiten op, TV, DVD, Radio,...weet ik veel, moet gewoon compatibel zijn met alles zodat ik geen nieuwe systeem mag gaan kopen omdat het niet past op mijne tv.
De reden waarom ik graag Creative wil is omdat ik dit aan de inkoopprijs kan krijgen, eveneens Logitech, Philips, Sony, Samsung, HP, en misschien tegen een zacht prijsje BOSE. ;)
Je zou denken ja, neem Bose, dat is lekker duur, dus zeker goed, maar als je voor de prijs van 1000 euro al een evengoed systeem kan hebben maar van een ander merk, liever een ander dus.
Prijs speelt niet zo'n rol, 1000 euro vind ik natuurlijk vrij veel, het moet gewoon goed zijn en multifuncitoneel.
Kunnen jullie aub helpen om een keuze te maken? eventueel met een versterker erbij ofzo, weet ik veel... wat zijn jullie ervaringen??

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja, mijn kamer is rechthoekig 5,8m op 2.98m dus ongeveer 12m², later eventueel systeem plaatsen in living ofzo

Verwijderd

voor 400 € had ik vroeger mijn z680's van logitech. geloof dat dat nu de z5500 serie is geworden, of iets in die trant. zijn thx-certified, en klinken domweg enorm goed

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ja ok, die z5500 komt ook in aanmerking en ietske goedkoper dan die S750 van creative, de enigste reden waarom ik die z5500 niet zou kopen is omdat die 5boxen heeft en de S750, 7 boxen.
Nope sorry niet gelezen, ik heb het net gedaan.
Laat ons zeggen dat ik 400 euro aan een speakersysteem, maar dan moet ie wel heel goed zijn.
In verband met die 5in1 of 7in1 systeem, merk je nu echt een verschil met 2boxen erbij? of is dat allemaal een beetje hoe het systeem werkt, bvb een 5in1 die evengoed is als een 7in1

thank you

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-02 03:15
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 18:03:
ja ok, die z5500 komt ook in aanmerking en ietske goedkoper dan die S750 van creative, de enigste reden waarom ik die z5500 niet zou kopen is omdat die 5boxen heeft en de S750, 7 boxen.
Nope sorry niet gelezen, ik heb het net gedaan.
Laat ons zeggen dat ik 400 euro aan een speakersysteem, maar dan moet ie wel heel goed zijn.
In verband met die 5in1 of 7in1 systeem, merk je nu echt een verschil met 2boxen erbij? of is dat allemaal een beetje hoe het systeem werkt, bvb een 5in1 die evengoed is als een 7in1

thank you
Ik had mijn Logitech Z-680 anderhalf jaar gelden gekocht voor 300 euro, en ja het klopt, ze zijn echt super goed :)

p.s. Welkom bij GoT :)
The_Eagle heeft gelijk weet je...

[ Voor 14% gewijzigd door OfferedPoet op 06-11-2005 18:11 ]

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ga eerst even luisteren, ga een winkel in, laat je adviseren, ga zelf luisteren en koop dan wat je mooi vindt. Eventueel mag je daarna ook een vraag stellen, maar wel eerst zelf ervaring opdoen

zie: Wat moet ik kopen policy

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.