Hey, ik heb een niet zo heel snelle pc maar er zit wel 512MB geheugen in. Ik gebruik de pc veel om mp3's af te spelen en dat gaat ook tot volle tevredenheid. Het probleem is dat wanneer de pc een paar uur aan het spelen is geweest, dat alle andere programma's volledig zijn weggeswapped. Welke applicatie ik ook aanklik op de taakbalk, het duurt tientallen seconden voordat de applicatie weer op m'n scherm staat.
Als ik er nou voor kon zorgen dat *.mp3 niet gecached wordt, ben ik van het gezeur af, volgens mij. Dan blijven alle programma's mooi in het ramgeheugen staan, in plaats van de laatste zoveel mp3's die ik voorlopig toch niet meer zal benaderen. Is er een manier om hiervoor te zorgen?
Ik gebruik Windows2000, maar ik denk niet dat het cache-mechanisme veel afwijkt tussen de verschillende windows-versies.
Als ik er nou voor kon zorgen dat *.mp3 niet gecached wordt, ben ik van het gezeur af, volgens mij. Dan blijven alle programma's mooi in het ramgeheugen staan, in plaats van de laatste zoveel mp3's die ik voorlopig toch niet meer zal benaderen. Is er een manier om hiervoor te zorgen?
Ik gebruik Windows2000, maar ik denk niet dat het cache-mechanisme veel afwijkt tussen de verschillende windows-versies.
Siditamentis astuentis pactum.