[Delphi] HTML Edit component

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

Topicstarter
Hoi,

Voor school moeten we een CMS voor een website maken. Allemaal geen probleem, echter het moet in Delphi. Nou ben ik wel enigszins thuis in editors in DHTML, maar in Delphi....?

Ik heb op internet zitten zoeken en ook hier op GoT, maar alles wat ik kan vinden is of een compleet programma (exe) of een betaalde component.

Nu heb ik er op sourceforge eentje gevonden (SynEdit), maar de bijgeleverde demo's werken al niet. Hij klaagt steeds over dat hij a) een component niet kan vinden en b) dat hij een bestand niet kan vinden. Probleem 2 heb ik al opgelost m.b.v. de FAQ, maar die component krijg ik niet werkend.

De foutmelding is: "Field Form1.SynEdit1 does not have a corresponding component. Remove the declaration?", waarbij ik 'No' kies.

Iemand een idee waarom het niet werkt of een andere gratis component die ik in mijn app kan hangen?

Ik gebruik btw. Delphi 7

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar hier in Programming & Webscripting geven we geen support op scripts en programma's van derden. Voor je vraag waarom het SynEdit-component niet werkt zul je dus bij de support-afdeling van de makers zelf moeten aankloppen.

Wat betreft je tweede vraag: scriptrequests zijn in Programming & Webscripting ook ongewenst, en ook componentrequests vallen daaronder. Probeer HotScripts of Torry's Delphi Pages eens. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.