Toon posts:

Nieuwe kast of nieuwe voeding.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een codegen kast, een oud modelletje die niet meer te koop is (weet het typenummer niet meer)
Het ding heeft ruimte voor 2 80mm fans en een herriemaker van een voeding.

Ik wil mn pc upgraden en ook van de herrie af dus ik vroeg me af.

Wat kan ik beter doen.
Een Arctic Silentium kast nemen
of
Een goede voeding nemen en genoegen nemen met die 80MM fans.

Alvast bedankt.

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Ik zou voor een nieuwe kast kiezen, tegenwoordig zijn die niet zo duur meer, opties genoeg daarin.
Maar neem dan ook weer niet een slechte voeding in een mooie kast, daar ga je dan ook niet op vooruit :)

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat hangt helemaal af van wat je zelf wilt. Wil je per se 92 of 120mm fans dan kun je een nieuwe kast overwegen, maar als jij er geen problemen mee hebt dan kun je ook gewoon een nieuwe kast nemen.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-02 15:08
Wat is je budget? Zit er een voeding bij die Arctic Silentium?
Welke hardware denk je te draaien op die voeding, maw hoeveel watt zal die moeten zijn?

Ik heb goeie ervaringen met de voedingen die bij de Aopen kasten zitten, maar die vind je mss niet mooi. Ik heb zelf een aparte Aopen 300W voeding gekocht, en ben er erg tevreden van. Deze is voorzien van een 12cm fan, die geruisloos zijn werk doet.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Topicstarter
Nouja mn budget voor mn pc upgrade was 600 euro en het budget voor de kast/voeding is ongeveer 80 euro.

In de Arctic Silentium zit een 350W Continue voeding met een piek van 450W.

Review: http://www.3dgameman.com/...case/video_review_03.html

Mss zijn er nog andere mooie kasten met voeding voor die prijs.