Toon posts:

Crash bij afspelen video...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb gisteren een nieuwe HDD gekocht (diamondmax 10 160 gig van maxtor, maar doet er nie toe) en alles geinstalleerd, werkt perfect, ook gamez en alles maar als ik een video afspeel... crasht hij :o en dan zie ik een bluescreen met deze boodschap:

Het stuurprogramma nv4_disp voor het displayapparaat \Device\Video0 is in een oneindige lus terechtgekomen. Dit wijst doorgaans op een probleem met het apparaat zelf of op een verkeerde programmering van het apparaat door het stuurprogramma. Neem contact met de leverancier van het apparaat op voor eventuele updates van het stuurprogramma.

Maar, ik heb al de laatste nieuwe drivers (81.87 Beta, maar heb het met WHQL 81.85 ook) en gisteren (voor ik nieuwe HDD had) werkten de filmpjes wel... Want heb hier net demo's van Karhukopla, en wil ze wel zien tbh... Kan er iemand me helpen??

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:19

Thandor

SilverStreak

Welke drivers had je voordat je de nieuwe schijf had ?
Heb je de chipset drivers geïnstalleerd ?
Probeer desnoods eens oudere drivers :) (Link naar Win2K/XP driver archief.)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
ik had dezelfde drivers voor de oude schijf maar het is in orde nu :D

==> ik had ook problemen met spellen (130 fps maar twas net of ik zo soms met fraps begon te recorde, heel laggy) en de koeling was ook van WOOOOOOOW :o en ik heb ALLE drivers van nvidia deraf gesmeten.. daarna er trug opgezet en het was in orde... waarschijnlijk een bestand dat verkeerd gekopieerd was ofzo??

maar goed.. bedankt :D