Toon posts:

Halflife 2 program modules error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers ik zit nu bij een kameraad die een probleem heeft met het installeren van Halflife2.
Hij had een tijdje terug toen hij zijn kast opende een stuk van zn fan op zn videokaart liggen en hem is toen verteld dat dit geen schade kon hebben aangericht omdat het plastic was, dus hij heeft m er gewoon ingelaten.

Als hij nu Halflife 2 installeerd en daarna na steam gaat staan halflife en counterstrike source beide NIET in de lijst, alleen de Demo kan hij dan spelen...en dan stottert het beeld ook een beetje.
Als hij dan via bureaublad icon HL2 opstart krijgt hij de melding: "could not load program modules"

Ik kan met Google geen info vinden over deze error...

Zijn specs zijn:
AMD athlon64 3000+
6600gt Asus 128mb pci-e
asus A8N-SLI deluxe
Maxtor 80 GB 6L080M0 (SATA150 - 8 MB)
Dane Elec pc 3200 4x512MB

Ik heb t gevoel dat zijn 3dkaart is beschadigd door die stuk van zn fan. Maar aangezien BF2 nog wel loopt (Hij heeft alleen als hij dood is een vaag driehoekje in beeld(soms 2), een soort artifact). Dacht ik dat iemand het misschien bekend voorkwam bij Halflife2, daarom post ik het hier en niet in "Videoplanken en Beeldkannonnen" Blijkt het toch een hardware related issue te zijn dan zal ik m daar voortzetten.

Iemand die hem kan helpen?
Alvast bedankt!

Edit: heb net nieuwe drivers geinstalleerd (81.85whql) en dan na het herstarten van de pc krijg ik de melding "nieuwe hardware gevonden: ander pci brug apparaat" kan dit er iets mee te maken hebben?
Kan de software niet via windows vinden nml

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2005 15:50 ]