agenda *.msg files importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• FiXxXeR39
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-05 17:22

FiXxXeR39

FiXxXeR wants to fix things

Topicstarter
hallow,
Ik heb hier een agenda gebackuped naar allemaal *.msg files. Nu heb ik een programma gevonden die deze msg files kan inlezen. Dit is ABC Amber ...........
Het probleem van dit programma is dat de datum en tijd niet klopt. dit is namelijk de datum en tijd wanneer ik ze geopend heb met dit programma. Is er misschien een mogelijkheid om al deze msg files weer in een outlook agenda te krijgen? of is er een programma die alles precies uit kan lezen (incl datum en tijd) zodat ik de agenda en afspraken over kan typen?
Ik heb volgens mij heel got en google afgezocht maar tevergeefs.
Hopende op jullie hulp :)

FiXxXeR

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gewoon verder in Exchange: Importeren van oude .MSG files
Een tweede topic is nergens voor nodig ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Exchange: Importeren van oude .MSG files <-- omdat je het nog steeds over hetzelfde probleem hebt, lijkt het me verstandig om het bij een topic te houden :)

offtopic:
Overigens: er is natuurlijk geen verplichting om ook eens met een ander mee te denken, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen met kennis van zaken op een gegeven moment geen zin meer hebben om mensen te helpen die in een "alleen-vragen"-modus staan op het forum. Dan weet je wat er aan de hand is / kan zijn als mensen niet meer in je topics reageren dus overweeg ook eens te zenden ipv. ontvangen :)

Anyhow, omdat 1 topic per vraag genoeg is & overzichtelijker is, sluit ik deze. Kick die andere even met de extra info. Ik heb wat (bewerkelijke) ontopic gedachten maar geef die wel in dat andere topic na je toevoeging aldaar :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.