Muis houdt er mee op?

Pagina: 1
Acties:

• CoreTex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-01 15:12
Hallo,

Ik was gisteren gewoon ff op mijn pc bezig en toen hield mijn muis er mee op.
Ik dacht eerst.. het zullen de batterijen wel zijn die aan vervanging toe zijn.
Dus ik verwissel de oude met nieuwe batterijen. maar nog steeds hetzelfde probleem, de muis werkt nog steeds niet. (toensenbord overigens wel)

Soms heb ik wel vaker dat de muis het ff niet doet, en dan start ik de pc opnieuw op en dan doet hij het wel weer, dus dat heb ik nu ook gedaan. Toen kreeg ik een foutmelding in windows bij het opstarten genaamd: "Runner File Name (LogitechDesktopMessenger.exe) Lacks a "-" (the app id seperator)"

Ik denk nou dan zal t wel de besturings software zijn, dus ik un-install de software voor de muis, start opnieuw op, en re-install het weer. Maar nog steeds hetzelde probleem.

Toen heb ik de muis van de andere computer gepakt, en die erin gedaan, maar nog steeds werkt de muis niet. (toetsenbord nog wel... Misschien omdat de muis en toetsenbord bij elkaar horen in een set)

Dus toen heb ik compleet het toetsenbord en muis (van hetzelfde merk) van de andere computer overgezet op deze, en nu doet alles t wel. Ik heb ook de muis die het niet deed op de andere computer geprobeerd, maar dan doet ie t ook niet.

Mouse Specs:
Een muis en toetsenbord van logitech.
Beide draadloos maar de muis zonder infrarood.
Op batterijen.

Hij staat niet meer op de logitech site, waarschijnlijk omdat het al een veroudert model is.

Heeft iemand een idee? Is het een software probleem?

Alvast bedankt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gaat het hier om een PS2 muis of een USB muis? Indien PS2, probeer dan USB of anders omgekeerd :) Verder is dat meer iets voor Overige Hardware. Topicmove van OM > OH dus.

[ Voor 26% gewijzigd door BalusC op 06-11-2005 15:04 ]

• CoreTex
Het zijn voor de muis en toetsenbord beide PS2 aansluitingen. Maar waarom zou die t met USB wel doen dan?

Zal het overigens wel ff proberen.

[ Voor 41% gewijzigd door CoreTex op 06-11-2005 15:06 ]

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
heb je wel op het connect knopje geduwd? dat moet namelijk weer nadat je de batterijen hebt vervangen. (zo was het iig met mijn logitech setje, en vergeet je snel |:( )

• CoreTex
Ja had wel op het connect knopje gedrukt

En ik heb het geprobeert via de USB, maar dan werkt de muis nog steeds niet.

Verwijderd

Ik volg dit topic met spanning...
Ik heb nl. hetzelfde probleem. Als je bij je apparaatbeheer klikt op 'stuurprogramma bijwerken' en dan op 'ik wil zelf kiezen' en vervolgens op 'niet zoeken', dan krijg je een hele lijst met compatibele drivers. Als je daar op goed geluk een andere uitkiest, wil het nog wel eens wat langer werken.
Bij mij doet hij het nog, maar niet meer zo vaak...

• CoreTex
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2005 @ 16:27:
Ik volg dit topic met spanning...
Ik heb nl. hetzelfde probleem. Als je bij je apparaatbeheer klikt op 'stuurprogramma bijwerken' en dan op 'ik wil zelf kiezen' en vervolgens op 'niet zoeken', dan krijg je een hele lijst met compatibele drivers. Als je daar op goed geluk een andere uitkiest, wil het nog wel eens wat langer werken.
Bij mij doet hij het nog, maar niet meer zo vaak...
Ik krijg dan niet een hele lijst, ik krijg er maar 2

1: Logitech-compatible Mouse PS/2
2: Ps/2-Compatible muis

[ Voor 4% gewijzigd door CoreTex op 06-11-2005 21:00 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

CoreTex schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:05:
Het zijn voor de muis en toetsenbord beide PS2 aansluitingen. Maar waarom zou die t met USB wel doen dan?

Zal het overigens wel ff proberen.
Om te uitsluiten of het hardware of software is :) De PS2 poort zou zomaar stuk kunnen zijn namelijk.
CoreTex schreef op zondag 06 november 2005 @ 15:15:
En ik heb het geprobeert via de USB, maar dan werkt de muis nog steeds niet.
Dus hardware kunnen we tot een vrij hoge hoogte wel uitsluiten ;) Zoek dus rond in software. Gare drivers? Foute drivers? Rare instellingen? BIOS? OS? etc..etc..

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 06-11-2005 21:13 ]

Pagina: 1