Toon posts:

Cordless MouseMan Wheel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag deze muis, lijkt me wel prettig alleen ik wil ook een cordles keyboard. Weet iemand een kit waar beide inzitten?

In Cordless Desktop iTouch zit toch een andere mouse?

www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/63
www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/52

Wanneer zoŽn kit niet bestaat dan zal ik dus wel beide los moeten kopen of zijn er meer opl.

Verwijderd

In cordless desktop itouch zit de zelfde muis lijkt mij.

Verwijderd

Op de cordless desktop zit idd dezelfde muis ik heb dit setje ook en het werkt perfect alleen het connect knopje van het toetsenbord was lastig te vinden :? dus eerst een half uur lopen vloeken voordat ik het knopje had gevonden zodat me toetsenbord werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of jullie op de link hebben geklikt maar op het plaatje LIJKT het een andere muis.

Dus ik heb gemaild naar eynstein en die zeggen: ja het is dezelfde.
Omdat het plaatje anders lijkt, ik toch ff gemaild naar norrod, die zeggen: nee het is niet dezelfde

1 van hun 2 is a damn lieer (zoiets toch)

Dus zijn jullie zeker?

thanx

Verwijderd

He man Norrod liegt......ik weet het zeker dat is 300% de zelfde muis als op de cordless desktop....ik kan het weten....ik had eerst die muis gekocht toen heb ik een nieuwe compu gekregen met de cordless desktop toen had ik opeens 2 dezelfde muizen dus trust me......het is dezelfde muis

Verwijderd

Heel goed kijken op het plaatje van het toetsenbord naar de achterkant van de muis, die loopt schuin af.
Kijk je nu naar het plaatje van de muis, en ja als je heeeeel goed kijkt zie je dat die ook schuin afloopt.

Verwijderd

Topicstarter
OK, heel erg bedankt!

Verwijderd

No Prob B-)
Pagina: 1