Nou ja, de titel zegt het al wel zo'n beetje... Ik heb dezelfde fout die ik gezien de search meerdere mensen hebben (gehad). Naar wat ik heb kunnen vinden hebben alle foutmeldingen zich "ergens" tijdens het werken met XP voorgedaan. Probleem bij mij is dat dit op een nieuwe (door mijzelf gebouwde computer direct na het installeren van XP al gebeurt.
Wat heb ik tot op dit moment gedaan:
* Windows opnieuw geïnstalleerd
* Compl. partitie verwijderd en Windows nog maar eens opnieuw geïnstalleerd
* Gezocht op tweakers en google naar de foutmelding, waarbij ik uitkwam op instructie 307545
van de MS-knowledgebase.
* Instructie uitgevoerd
Resultaat: 0,0 omdat ik dus geen werkend systeemherstelpunt heb.
Heeft iemand nog een goed idee? Het systeem is een AMD Sempron 64 2600+ op een ASUS K8S-MX met één reepje 512 MB PC3200 em eem Maxtor SATA 80 GB (6L080M0). Op die HD heb ik nu een NTFS-partitie aangemaakt van 20 GB, de rest deel ik later wel in. Ik ben wel vreselijk aan het kloten geweest met het draaiend krijgen van die SATA-schijf (ik dacht, dat doe ik wel ff zonder te lezen....), maar uiteindelijk lukte dat ook prima. Maar verder weet ik het ff niet meer.
Wat heb ik tot op dit moment gedaan:
* Windows opnieuw geïnstalleerd
* Compl. partitie verwijderd en Windows nog maar eens opnieuw geïnstalleerd
* Gezocht op tweakers en google naar de foutmelding, waarbij ik uitkwam op instructie 307545
van de MS-knowledgebase.
* Instructie uitgevoerd
Resultaat: 0,0 omdat ik dus geen werkend systeemherstelpunt heb.
Heeft iemand nog een goed idee? Het systeem is een AMD Sempron 64 2600+ op een ASUS K8S-MX met één reepje 512 MB PC3200 em eem Maxtor SATA 80 GB (6L080M0). Op die HD heb ik nu een NTFS-partitie aangemaakt van 20 GB, de rest deel ik later wel in. Ik ben wel vreselijk aan het kloten geweest met het draaiend krijgen van die SATA-schijf (ik dacht, dat doe ik wel ff zonder te lezen....), maar uiteindelijk lukte dat ook prima. Maar verder weet ik het ff niet meer.
[ Voor 12% gewijzigd door Pancake op 06-11-2005 13:58 ]
Computers zijn pas leuk als ze het _niet_ doen...