Hallo,
Ik heb laatst van mijn broertje een digitale fotocamera gekregen, een
Trust Photocam LCD 2300 art.nr: 12099
http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=12099
Helaas is functioneerd hij niet goed meer.
Op de geheugenchip (2MB) stond gelukkig nog een goede foto:

Deze foto heb ik pas gemaakt(foto van een stoel aan een tafel):

Dit is er gebeurd:
Mijn broertje ging naar een warm en vochtig klimaat(NL Antillen) op vakantie. Op schiphol nog prima foto's maar aangekomen in Curacao kreeg je dit. Na terugkomst in NL deed hij het weer wat beter, maar uiteindelijk zijn dit de enige foto's die kunnen worden gemaakt(Het was hier soms ook net Curacao
) Ik denk dat er vocht in is gekomen.
De display geeft hetzelfde beeld(alleen minder pixels) dan de foto's die ik naar mn PC hem gestuurd. Zowel bij de scherpe als onscherpe afbeelding.
Verder heet mn broertje hem nog nooit laten vallen ofzo.
De lens, daar kan ik niet bij, want er zit een glasplaatje voor. 5mm daarachter zit de lens. Het glas is niet helemaal schoon, maar ook niet echt vies. Schoonmaken van dit plaatje blijkt geen enkel effect te hebben.
Ik denk erover hem naar een fotozaak te brengen, wat ik ook kan doen is hem openschroeven, zodat ik bij de lens kan.
Het is een mooi ding en destijds heel duur (700 gulden) dus ik wil niet zomaar iets doen.
Ik ben benieuwd naar suggesties of aanbevelingen!
Groetjes jmk
Ik heb laatst van mijn broertje een digitale fotocamera gekregen, een
Trust Photocam LCD 2300 art.nr: 12099
http://www.trust.nl/products/product.aspx?artnr=12099
Helaas is functioneerd hij niet goed meer.
Op de geheugenchip (2MB) stond gelukkig nog een goede foto:

Deze foto heb ik pas gemaakt(foto van een stoel aan een tafel):

Dit is er gebeurd:
Mijn broertje ging naar een warm en vochtig klimaat(NL Antillen) op vakantie. Op schiphol nog prima foto's maar aangekomen in Curacao kreeg je dit. Na terugkomst in NL deed hij het weer wat beter, maar uiteindelijk zijn dit de enige foto's die kunnen worden gemaakt(Het was hier soms ook net Curacao
De display geeft hetzelfde beeld(alleen minder pixels) dan de foto's die ik naar mn PC hem gestuurd. Zowel bij de scherpe als onscherpe afbeelding.
Verder heet mn broertje hem nog nooit laten vallen ofzo.
De lens, daar kan ik niet bij, want er zit een glasplaatje voor. 5mm daarachter zit de lens. Het glas is niet helemaal schoon, maar ook niet echt vies. Schoonmaken van dit plaatje blijkt geen enkel effect te hebben.
Ik denk erover hem naar een fotozaak te brengen, wat ik ook kan doen is hem openschroeven, zodat ik bij de lens kan.
Het is een mooi ding en destijds heel duur (700 gulden) dus ik wil niet zomaar iets doen.
Ik ben benieuwd naar suggesties of aanbevelingen!
Groetjes jmk
Yippie kayak, other buckets!