Toon posts:

Sony DAV-S300!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren dit speeltje gekocht, kom ik er achter dat hij geen gekopieerde CD's afspeelt. Ik wil hem namelijk ook gebruiken om muziek CD's af te spelen.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit ding en weten welk merk CD's hij wel af kan spelen?

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://64.14.37.123/browser/images/av/avpack.photo.jpg

Dit is trouwens waar ik het over heb.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ken dit ding heel goed.. ik heb hem niet, maar ik heb de kans gehad om er de volgende cd's in te proberen:

PC:

- Basf
- TDK
- Philips

Audio-Recorders van philips en pioneer:

- TDK
- Philips

alles nada noppes... :(

Verwijderd

Topicstarter
Het zou toch niet kunnen dat Sony er alles aan heeft gedaan om het afspelen van gekopieerde cd's tegen te gaan. Ik bedoel je mag toch backup CD's afspelen.

Sony heeft nu toch al bonje met Napster.

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De laser die erin zit is afgestemd op dunnere sporen bij DVD, dit betekent dus een lager vermogen wat ie uitstraalt.

En aangezien recordables minder reflectievermogen als originelen hebben, zit het er wel in dat dit gewoon de 'kwaliteit' van de lasers van sony bewijst. Aangezien elke nieuwe CD-speler van sony dit wel goed kan. Maar andere modellen DVD-spelers van sony kunnen dit niet/heel slecht.

Voor merk-DVD die ze wel afspeelt moet je bij Pioneer zijn, maar die zijn weer gevoeliger voor krassen.

Maarja.. je bent toch wel happy met zo'n setje denk ik.. Is vrij veel voor weinig $..

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch het idee dat dit opzettelijk is gedaan en dat het niet aan de kwaliteit ligt.

Verwijderd

Ik heb die dav s300 ook.
Is een heel mooi setje :)

In eerste instantie dacht ik ook dat ie geen cd-r afspeelde. Totdat ik bij de Mediamarkt Acer recordables, voor 1 piek per stuk, had gekocht. Een cdtje gemaakt en hij werkt tot mijn grote verbazing.

Dus zo zullen er wel verschillende merken zijn die het wel doen.
In ieder geval Acer.

Verwijderd

Mensen mensen........het ligt niet aan de kwaliteit van de dvd speler hoor, zelf werk ik bij mediamarkt amsterdam, afdeling hifi.
Sony heeft een eigen muziekmaatschapij denk je nou echt dat ze hun zelf gaan concureren????
Alle nieuwe modellen van sony kunnen dus helemaal geen gebrande cd's lezen, alhoewel r een paar cd'tjes zijn waarbij het wel lukt...
er is dus niks aan te doen

Verwijderd

Topicstarter
Lenco Multimedia 80 Min/ 700MB Professional. 2 in 1 Jewel case werkt!......Eindelijk! :)

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:59

justifire

Shut up and squat !!

En waar haal je die dan?
Heb nl met de DAV-S400 hetzelfde probleem.
Vivastar cd-r (witte bovenkant) doen het ook, maar zijn nu op bij mij :(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Polyphemus
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:10
justifire schreef op 11 januari 2004 @ 20:42:
En waar haal je die dan?
Heb nl met de DAV-S400 hetzelfde probleem.
Vivastar cd-r (witte bovenkant) doen het ook, maar zijn nu op bij mij :(
offtopic:
Jezus, een reply na 3 jaar ;)

Voor zover ik weet zijn Lenco's bij de Kijkshop te koop en Vivastars bij de Blokker...
Pagina: 1