Toon posts:

[XP] Ik blijf "msconfig" te zien krijgen bij startup*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo mensen,

Ik zit al een tijdje met een heel irritant probleem. elke keer als ik mijn pc opstart krijg ik in windows het msconfig menu te zien (hulpprogramma voor systeemconfiguratie). Ik krijg dit met geen mogelijkheid weg. Ik heb hem al honderd keer weggevinkt, ik heb hem al meermaals uit de startup zelf gehaald, ook via system mechanic geprobeert te blocken in de startup, en ook met regcleaner komt ie na elke reboot weer terug... Ook in msconfig zelf werkt het niet als ik kies voor normaal/diagnostish/selectief opstarten...

Iemand hier een trucje voor????

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ga even met SysInternals' autoruns aan de slag :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je bent neem ik aan wel admin? Want mijn ervaring is dat users dit wel weg kunnen klikken en het vinkje kunnen zetten, maar dat het niet effectief is.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

vai regedit naar:

HKLM\Software\Microsoft\Windows\Currentversion\Run

staat daar niks bij dat 't veroorzaakt?

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:42
Ik doe altijd vinkje en dan op "OK". Als je op kruisje drukt blijf je hem krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, het is eindelijk weg op een of andere manier...
Toch maar voor de keiharde methode gegaan en in System Mechanic's Startup Guard msconfig op de blacklist geplaatst. Toen via sysinternals en in Regedit de gehele entry verwijderd, en wonder boven wonder was dat ellendige schermpje eindelijk weg!

[ Voor 155% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2005 13:50 . Reden: Eindelijk... ]

Pagina: 1